استان ها

مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌ها ایجاد می‌شود

مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌ها ایجاد می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر یکشنبه در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان سمنان در سالن هلال احمر شهرستان سمنان، از ایجاد مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌های کشور خبر داد و تاکید کرد: جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان برای ارائه طرح محور این اقدام است.

وی با بیان اینکه هدف این مجمع احصای مسائل استان‌ها و راهکار برای رفع آنها است، افزود: پیشرفت و رفع مشکلات مردم محور طرح‌های ارائه شده از سوی مجامع اندیشه‌ورز خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خروجی کار مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌های کشور، گفت: مجامع اندیشه‌ورزی باید به سمت اجرا و کار عملیاتی و رفع مشکلات در استان‌های کشور سوق پیدا کنند.

معروفی با بیان اینکه هدف از این مجامع هم جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان است تا بتوانند برای حل مشکلات استان‌ها، راهکار ارائه کنند، گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌توان در این زمینه فعال کرد، ظرفیت رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه راهبردهای ملی و استانی باید در مجامع اندیشه‌ورز استان‌های کشور مورد شناسایی قرار گیرد، افزود: اولویت بندی مشکلات و مسائل مانند آب، جمعیت و… در زمره اقدامات این مجامع خواهد بود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا