اخبار سربازی و نظام وظیفهخبر ویژهسیاسیمنتخب سردبیر

مراکز آموزشی و نظامی همچنان امن ترین مکان ها در مقابله با کرونا هستند

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه مراکز آموزشی و نظامی همچنان امن‍ترین مکان‍ها در مقابله با کرونا هستند، گفت: ملت شریف ایران در شرایط کنونی کرونا به خدمات نیروهای مسلح بسیار خوشبین و از اقدامات پیشگیرانه ارتش در پادگانهای سربازی اطمینان کامل دارند و حضور حداکثری جوانان در عرصه حضور در کسوت مقدس سربازی بیانگر اعتماد مردم به برنامه ها و اقدامات نیروهای مسلح است.

به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از ارتش، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، با حضور در مرکز آموزش شهید عبدالحمید انشایی نیروی زمینی ارتش ضمن بازدید ازشرایط زیستی و خدمتی اولین دوره آموزش سربازی سال جدید در جریان روند آموزش، خدمات بهداشتی و درمانی، وضعیت تغذیه و نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی برای مقابله با کرونا قرار گرفت.

وی در بخشی از این بازدید با سربازان جدید الورود مرکز آموزش شهید انشایی دیدار و گفت وگو کرد.

امیر دریادار سیاری در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که به خاطر دارید در سال های گذشته با پیدایش و شیوع ویروس کرونا اعلام کردیم که پادگان ها امن ترین مکان ها برای افراد هستند امروز نیز آمارها نشان می دهد که مراکز آموزشی و نظامی ما پاک ترین و امن ترین مکان ها هستند.

وی افزود: دشمنان در همان زمان به دنبال مخدوش کردن فضای رسانه ای بودند و می خواستند پادگان های نیروهای مسلح را اماکنی ناامن جلوه دهند، اما امروز با گذشت بیش از یکسال از شیوع ویروس کرونا، آمارها نشان می دهد که مراکز نظامی ما کمترین ابتلا را داشته اند و این به خاطر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در یگان ها است.

معاون هماهنگ کننده کننده ارتش ادامه داد: با توجه به اینکه مراکز آموزشی از تراکم جمعیتی نسبی برخوردار هستند؛ رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی نیز همچون قوانین آموزشی جز وظایف اصلی این مراکز قرار گرفته است و مسئولان اماکن آموزشی ما ملزم به اجرای دقیق و رعایت اصول بهداشتی هستتند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کشور به هیچ وجه تعطیل بردار نیست، تصریح کرد: برای امنیت مرزها نیاز به نیروی انسانی آموزش دیده، سالم و متعهد است که به حمدالله این نیاز از سوی نیروهای مسلح کشور تأمین می شود تا مردم عزیز کشورمان در امنیت کامل باشند.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر با توجه به شیوع کرونای جهش یافته، قریب به صد درصد مشمولان وظیفه وارد عرصه خدمت مقدس سربازی شدند که این بیانگر خوش بینی ملت شریف ایران در شرایط کنونی کرونا به خدمات نیروهای مسلح و اطمینان  کامل از اقدامات پیشگیرانه ارتش در پادگان‍های سربازی است و نشان می دهد که امنیت کشور برای مردم اهمیت دارد؛ چراکه در این وضعیت جوانان خود را برای تحقق امنیت کشور به پادگان ها می‍فرستند و این در واقع مسئولیت ما را در قبال مردم سنگین تر می کند.

انتهای پیام

منبع:خبرگزاری:ایسنا

پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر
کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا