ورزشی

ایوب ادیشو:ترافیک خسته کننده ای داشتیم/دنبال بردن سپاهان هستیم

ایوب ادیشو:ترافیک خسته کننده ای داشتیم/دنبال بردن سپاهان هستیم



به گزارش خبرنگار مهر، «ایوب ادویشو» در نشست خبری قبل از دیدار نیروی هوایی عراق و سپاهان اصفهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیدار با سپاهان، بازی خیلی مهمی برای ما خواهد بود. حقیقت این است برای آمدن از هتل به محل نشست حدود دو ساعت و نیم در ترافیک بودیم و مسیر خیلی بدی بود. این واقعا درست نیست که بازیکنان ما سه الی چهار ساعت در راه اینجا باشیم. بازیکنان ما اذیت می‌شوند که مسیری اینقدر دور انتخاب شود و راه خسته کننده ای برای ما بود و برای کار تمرین مان نباید این مسیر طولانی انتخاب می‌شد.

سرمربی نیروی هوایی عراق درباره دیدگاه خود از بازی فردا یادآور شد: یک مجموعه قوی داریم که همه در این گروه به دنبال صعود هستند. هر دو تیم فردا به دنبال سه امتیاز هستند. سعی می‌کنیم نقاط منفی را کنار بگذاریم و فردا به دنبال برد باشیم فردا بازی سرنوشت است چون همه تیم‌هایی که در این گروه هستند به دنبال صعود هستند. اغلب بازیکنان سپاهان معروف هستند. این تیم ۶-۷ ملی‌پوش دارد و باشگاه معروفی است.

سرمربی نیرو هوایی عراق در مورد اینکه بعد از بازی سخت با الاتحاد فردا چه برنامه‌ای برای سپاهان دارید، گفت: ما بعد از بازی با حریف سعودی اردو داشتیم. تمرینات برای ما سخت گذشت، ۱۴ بازیکن داشتیم زیرا بازیکنان‌مان در تیم ملی بودند و برخی از آنها هم همراه تیم المپیک‌مان بودند. بازی با سپاهان سخت خواهد شد و باید تمرکز کنیم. برای ما سخت بود که بازیکنان را به شرایط بدنی خوب برسانیم. چاره‌ای هم نداریم فردا باید خوب بازی کنیم.

ابراهیم بایش بازیکن نیروی هوایی عراق هم که در این نشست حضور داشت، گفت: بازی مهمی است برای ما. سپاهان تیم معروفی است و ما برای سه امتیاز آمده ایم. نیروی هوایی هم در عراق معروف است و هم سپاهان در فوتبال ایران. ما مقابل تیمی محبوب وپرستاره بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم با امتیاز بالا از این مسابقه خارج شویم.

وی اظهار داشت: اغلب بازیکنان سپاهان معروف هستند و این تیم ۶-۷ ملی‌پوش دارد و باشگاه معروفی است.

بایش با سابقه بازی مقابل تراکتور و حالا سپاهان در خصوص قدرت تیم‌های ایرانی یادآور شد: تیم‌های ایرانی در حد تیم ملی و باشگاهی بسیار سطح بالایی دارند. آنها تیم‌های سخت‌کوشی هستند و سعی می‌کنم خودم را بیشتر به این تیم‌ها نشان بدهم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا