سیاسی

شهدا را باید مانند همه امامزادگان گرامی بداریم

شهدا را باید مانند همه امامزادگان گرامی بداریم



به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسماعیل کوثری عصر یکشنبه ضمن حضور در زیارتگاه شهدای هویزه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا بیان کرد: امید است حضور در مجموعه بسیار زیبای شهدای هویزه، انرژی بخش فعالیت‌های همه حاضران تا پایان سال آینده باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تمام شهدا به تأسی از امام و مقام معظم رهبری، راه ائمه معصومان (علیهم السلام) را طی کردند، اظهار کرد: شهدا را باید مانند همه امامزادگان گرامی بداریم.

فرمانده اسبق لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) شهید علم الهدی را دانشجویی عزیز و مبارزی خستگی ناپذیر در دوران طاغوت و در مقابل استکبار در روزهای بعد از پیروزی انقلاب دانست و گفت: شهدای ما در این مکان و فرمانده آنها چنان حماسه آفریدند که نام و یادشان به لطف خدا سر زبان‌ها و در ذهن همه عزیزان الهی جاودانه است.

کوثری افزود: سال ۵۹ از طرف سوسنگرد عملیاتی انجام شد که ابتدا با موفقیت پیش رفت، شهید علم الهدی و نیروهای داوطلب و جهادی با پشت سر گذاشتن خطوط مختلف دشمن در عمق منطقه حضور داشتند، اما بر اثر بی کفایتی بنی صدر که نتوانست بین نیروها هماهنگی لازم را برقرار کند، آنها در محاصره به شهادت رسیدند.

وی گفت: عزم و آوازه شهدای هویزه راهگشای عملیات‌های بزرگ بعدی به خصوص عملیات الی بیت المقدس شد که موفقیت آمیز بود و علاوه بر آن نیز خرمشهر و جاده مواصلاتی اهواز- خرمشهر، چیزی حدود پنج هزار و ۵۰۰ کیلومتر از خاک کشور آزاد و خواسته علم الهدی و یارانش محقق شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا