استان ها

آبگرفتگی در گلستان/ امدادرسانی هلال احمر در آزادشهر ادامه دارد

آبگرفتگی در گلستان/ امدادرسانی هلال احمر در آزادشهر ادامه دارد



به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاجیلری اظهار کرد: در پی بارش‌های شدید باران و بالا آمدن سطح آب معابر، خیابان‌ها و رودخانه‌ها برخی از مناطق استان متأثر از آبگرفتگی شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: در بندرگز آبگرفتگی موجب مسدود شدن محور اصلی شهرستان و آبگرفتگی شهر نوکنده و روستای بنفش تپه شد.

وی با اشاره به اینکه به ۲۸ نفر در شهر نوکنده توسط نیروهای هلال احمر امدادرسانی شد، افزود: امدادگران هلال احمر با موتور پمپ و لجن کش به محل‌های متأثر از آبگرفتگی رفتند و ۵ خانه از آب تخلیه شد و ۸ نفر که در رودخانه گیر کرده بودند رهاسازی شدند.

وی با بیان اینکه در شهرستان آزادشهر جاده خوش ییلاق حد فاصل روستای فارسیان مسدود شده است، خاطرنشان کرد: در جاده‌های آزادشهر به شاهرود و رامیان به شاهرود ۵ نفر که با خودرو در گل و لای گیر کرده بودند رهاسازی شدند و عملیات همچنان ادامه دارد.

حاجیلری با اشاره به اینکه تا کنون به ۲۰ نفر امدادرسانی شد، اظهار کرد: در روستای قورچای مردم نیازمند دریافت خدمات امدادی شدند و نیروها در حال اسکان اضطراری متاثرین هستند.

حاجیلری ادامه داد: ضمن اینکه در شهرستان‌های علی آباد کتول بالا آمدن سطح آب رودخانه‌های دهنه محمد آباد شهرستان علی آباد کتول هلال احمر را بر آن داشت منطقه تحت تأثیر را مورد ارزیابی قرار داده و به مردم برای دور شدن از حاشیه رودخانه‌ها توصیه‌های پیشگیرانه لازم را ارائه دهد.

وی اشاره کرد: در شهرستان گنبد کاووس با بارش‌های شدید نیروهای امدادی در آماده باش شدند. و به خانه‌های آسیب دیده از آبگرفتگی در روستای قوچمراد امدادرسانی شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا