استان ها

فضای استان بوشهر برای حضور همه سلایق و جریان‌های سیاسی فراهم است

فضای استان بوشهر برای حضور همه سلایق و جریان‌های سیاسی فراهم است



به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات چهارشنبه شب در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به ابلاغ و اصلاح مواردی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برابر مفاد اطلاعیه شماره ۵ ستاد انتخابات کشور، پیش ثبت‌نام برای کلیه متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی الزامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه فضای استان برای حضور همه سلایق، احزاب و جریان‌های سیاسی فراهم است، تصریح کرد: از همه متقاضیان واجد شرایط و علاقمند برای حضور در عرصه نمایندگی مجلس درخواست داریم در پیش ثبت نام مشارکت کنند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

پورات گفت: پنجره واحد وزارت کشور از ۱۶ مرداد ماه آماده پیش ثبت نام از متقاضیان خواهد بود و کسانی که در این مرحله ثبت نام خود را انجام ندهند، امکان ثبت نام قطعی نخواهند داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم توجه همه جانبه به موضوع انتخابات سال جاری و برنامه ریزی دشمن برای کاهش مشارکت مردم اشاره کرد و افزود: با وحدت و همدلی که در استان بوشهر حاکم است و با بصیرت مردم ولایتمدار استان شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا خواهیم بود.

پورات با اشاره به اینکه دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات و آگاهی‌افزایی از اهمیت این مهم توسط ائمه جمعه، متنفذین دینی، علمی و فرهنگی و نخبگان استان نقش تأثیرگذاری دارد و امری ضروری است، عنوان کرد: ائمه جمعه استان در توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه نقش اثرگذاری دارند و با آگاهی‌بخشی صحیح و هدایت افکار عمومی، می‌توانند زمینه‌ساز تقویت وفاق و همگرایی بیشتر در استان باشند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که این انتخابات بسیار مهمّی است و دشمن از همین حالا توپخانه‌های خودش را به طرف این انتخابات روشن کرده، مشغول بمبارانِ انتخاباتی است، افزود: به همین جهت، بایسته است عالمان و مبلغان ارجمند در منابر و سخنرانی‌های خود چه در مجالس عمومی و در حضور آحاد مختلف مردم و چه در مجالس تخصصی، به مساله انتخابات ورود کنند و با بیان شرایط حساس کنونی به تبیین اهمیت و راهبرد حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات بپردازند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا