استان ها

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست

تقویت بنیه رسانه ای کردستان از اولویت هاست



به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد مهدی‌پور دوشنبه شب در اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌های کردستان در سنندج اظهار کرد: در کردستان مفهوم پیوستگی و انسجام کاملاً حس و تأثیر تنوع فرهنگی بیشتر درک می‌شود.

وی افزود: در طول تاریخ با استفاده از تنوع فرهنگی کیان کشور حفظ شده است.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کردستان استانی فرهنگی است و سالانه رخدادهای فرهنگی و هنری زیادی در این استان اتفاق می‌افتد و مورد استقبال قرار می‌گیرد.

مهدی پور تصریح کرد: توانمندسازی بنیه رسانه‌ای استان در زمینه‌های مختلف اعم از آموزش در بخش‌های مختلف و حمایت از فعالان رسانه‌ای از تکالیفی است که بر عهده ما مسئولان است.

وی افزود: دشمنان برای مخدوش کردن چهره کردستان که دارای موقعیت ملی و فراملی است، همه تلاش خود را به کار گرفته اند لذا تثبیت موقعیت فراملی کردستان امری ضروری است.

مهدی پور تصریح کرد: باید رسانه‌های استان کردستان تقویت شوند چرا که کردستان در ایجاد شور و نشاط و همبستگی اجتماعی یکی از استان‌های تأثیرگذار کشور است.

در ادامه این مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره استانی رسانه‌های کردستان تقدیر به عمل آمد.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر دوشنبه وارد سنندج شد و دیدار با خانواده شهید یوسفی از شهدای مدافع امنیت و نماینده ولی فقیه در استان کردستان از جمله برنامه‌های وی قبل از حضور در مراسم اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌های کردستا ن بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا