ورزشی

اکبری و ابراهیم زاده به مدال طلا دست یافتند/ فرخی در راه فینال

اکبری و ابراهیم زاده به مدال طلا دست یافتند/ فرخی در راه فینال



به گزارش خبرگزاری مهر، در پایان روز سوم این مسابقات علیرضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا دست یافتند.

غلامرضا فرخی در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به دیدار فینال راه یافت.

بدین ترتیب در پایان روز سوم رقابت‌ها تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران به ۴ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۱ مدال برنز دست یافتند و ۱ نماینده کشورمان نیز به دیدار فینال راه یافته است.

برای تیم کشتی آزاد ایران عباس ابراهیم زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و مبین عظیمی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و یاسین رضایی در وزن ۶۱ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

برای تیم کشتی فرنگی ایران نیز محمد ناقوسی در وزن ۸۲ کیلوگرم و امیررضا اکبری در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، محمدرضا گرایی در وزن ۷۲ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و و غلامرضا فرخی به دیدار فینال راه یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر ۶ مغلوب استوان میچیچ دارنده مدال طلای وزن ۵۷ کیلوگرم جهان از صربستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر ۱ استیلیان ایلی اف از بلغارستان را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
در وزن ۶۵ کیلوگرم عباس ابراهیم زاده در دور نخست مقابل یزا از فرانسه به برتری دست یافت و در دور دوم استیکر از فرانسه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل جون سیک یونگ از کره جنوبی به پیروزی رسید و صاحب مدال طلا شد.
در وزن ۹۲ کیلوگرم محمدمبین عظیمی با نتیجه ۱۱ بر صفر رجب حاج داری از مقدونیه را شکست داد و صاحب مدال طلا شد.

کشتی فرنگی:

در وزن ۵۵ کیلوگرم محمد حسینوند که رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کرد، مقابل هیفینگ ژانگ از چین با نتیجه ۱۵ بر ۶ و مارلان موکاشیف از قزاقستان با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم محمدمهدی جواهری ایسخار کوربایف از قزاقستان را با نتیجه ۱۳ بر ۴ شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۶ از سد زیهائو ژی از چین گذشت. جواهری در دور بعد مقابل حریف اوکراینی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی که رقابت‌های خود را به صورت دوره‌ای برگزار کرد در سه دور مقابل عبدالملک مرابات از الجزایر، یراسیل نوربوسینوف از قزاقستان و علیخان ساتایف از قزاقستان به ترتیب با نتایج عالی ۸ بر صفر، ۹ بر صفر و ۸ بر صفر به پیروزی رسید. وی در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر دیوید دیمیتروف از بلغارستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در این دیدار به مصاف علیخان ساتایف از قزاقستان که دیروز با نتیجه عالی شکستش داده بود، رفت و در حالی که ۵ بر ۱ کشتی را پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۷۷ کیلوگرم غلامرضا فرخی در کشتی نخست با نتیجه ۸ بر ۴ و ضربه فنی جانی بور از فرانسه را شکست داد و در مبارزه دوم عمر ساتایف از قزاقستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار پایانی به مصاف استویان کوباتوف از بلغارستان می‌رود.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر آمار مؤمنی از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۷ بر ۱ از سد میراس بارشیلیکوف از قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۹ بر ۶ روسلان درمانسکی از بلغارستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. ناقوسی در این دیدار با نتیجه ۳ بر ۳ از سد ولادمیری کارچایدزه از فرانسه گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیررضا اکبری در دور اول مقابل وانگ از چین به برتری دست یافت و در دور دوم حریفی از آمریکا را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی مقابل مارکوس راگینگر از اتریش را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا