اقتصادی

رشد ۲۱۲۷ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه

رشد ۲۱۲۷ واحدی شاخص کل بورس در پایان معاملات روز سه شنبه



به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد بیش از ۲۰۰۰ واحدی مواجه شد. ارزش معاملات خرد عدد ۸۱۱ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۷۴% و نسبت به میانگین ماهانه ۷۹% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳۷۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی با ثبت رقم ۱۹ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته از شدت خروج نسبت به میانگین ماهانه کاسته شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۳۲ میلیارد تومان ورود نقدینگی حقیقی به این صندوق‌ها است. اما امروز برای چهارمین روز متوالی ۱۷۵ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت خارج شده است. در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها هم نسبت به میانگین ماهانه در حال افزایش است.

ارزش صف‌های خرید ۳۰۷ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۲۲ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۸۲ میلیارد تومان قرار دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا