استان ها

جدال نساجی با تیم غافلگیرکننده/ حرکت رحمتی روی لبه تیغ شمشیر

جدال نساجی با تیم غافلگیرکننده/ حرکت رحمتی روی لبه تیغ شمشیر


به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال نساجی و نوبهار ازبکستان امروز دوشنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه مرکزی شهر نامانگان به مصاف هم خواهند رفت. نساجی در دو دیدار گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌های مومبای سیتی هند و الهلال عربستان یک پیروزی و یک شکست را کسب کرده و با سه امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد.

در طرف مقابل تیم نوبهار، در بازی نخست مقابل مقابل الهلال و آن هم در ورزشگاه ملک فهد ریاض دست به کار بزرگی زد و موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کند. نوبهار در دومین بازی خود به مصاف مومبای سیتی هند رفت و با نتیجه سه بر صفر از سد این تیم گذشت و در پایان هفته دوم مشترکا با چهار امتیاز و بر حسب تفاضل گل پشت سر الهلال در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است.

نساجی در هفته‌های اخیر با حواشی زیادی مواجه شده و پس از دو باخت متوالی مقابل ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک، برخی از هواداران این تیم خواستار برکنار کادرفنی فعلی نساجی شدند که با واکنش مدیران این باشگاه همراه شد و صادق درودگر مدیرعامل نساجی در صحبت خود با رسانه‌ها اعلام کرد که هیچ تغییری در کادرفنی نساجی صورت نخواهد کرد و سید مهدی رحمتی و دستیارانش به کار خود ادامه می‌دهند.

رحمتی برای این بازی می‌تواند از تمام نفرات تیم خود بهره ببرد و تنها امیرمحمد هوشمند مدافع نساجی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی مقابل الهلال و با حکم کمیته انضباطی AFC در سه بازی آسیایی نمی‌تواند نساجی را همراهی کند و در این دیدار غایب است.

جدال نساجی با تیم غافلگیرکننده/ حرکت رحمتی روی لبه تیغ شمشیر

شاگردان رحمتی در دو بازی نخست خود، دو گل به ثمر رسانده و به سه گل دریافت کرده‌اند و تفاضل منفی یک را تاکنون به ثبت رسانده‌اند. در آن سوی میدان، تیم نوبهار چهار گل به ثمر رسانده و تنها یک گل دریافت کرده است.

نوبهار در سه دیدار گذشته خود در لیگ ازبکستان، مقابل تیم‌های بوکسورو، تورون و پی اف کا، دو پیروزی و یک شکست کسب کرده است. نوبهار در این سه بازی مقابل بوکسور و تورون با نتایج سه بر صفر و پنج بر صفر به برتری دست یافت است. نکته‌ای که می‌شود از نتایج اخیر نوبهار برداشت کرد این است که این تیم دارای خط حمله و دفاع خیلی خوبی چه در لیگ داخلی و چه در لیگ قهرمانان آسیا است.

حسین زا مهران و فرشید اسماعیلی دو هافبک تیم نساجی هستند که هم در لیگ برتر و هم در لیگ قهرمانان آسیا توانسته‌اند برای هم تیمی‌های خود موقعیت گل ایجاد کنند و قطعاً اگر هر دوی این بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار باشند می‌توانند کمک بزرگی به سید مهدی رحمتی در خط میانی کنند.

محمدرضا آزادی مهاجم جوان نساجی که سابقه همکاری با رحمتی در آلومینیوم اراک را هم دارد، گزینه اصلی نماینده ایران برای گلزنی در این بازی است. سه امتیاز این بازی به هرکدام از دو تیم برای صعود به مرحله حذفی کمک بزرگی می‌کند و رحمتی و شاگردانش به دنبال خلق شگفتی در نخستین حضور تیم نساجی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هستند.

ترکیب احتمالی تیم نساجی به شرح زیر است:

رشید مظاهری – وحید محمدزاده – امیرمهدی جانملکی – سیداحسان حسینی – اسماعیل بابایی – محمود قائدرحمتی – فرشید اسماعیلی – صابر حردانی – فرزاد زامهران – علا عباس و محمدرضا آزادی

بازیکنان نساجی در این بازی از پیراهن دوم خود که به رنگ تمام سفید است استفاده خواهند کرد و بازیکنان نوبهار هم با لباس‌های یک دست آبی پا به زمین خواهند گذاشت.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا