اجتماعی

زوج کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شدند

زوج کلاهبردار میلیاردی در اهواز دستگیر شدند



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیروس دریکوند درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ارجاع پرونده کلاهبرداری به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه خانمی در زمان‌های متفاوت پس از خرید طلاجات و رایانه همراه از چهار مغازه شهرستان‌های باوی و اهواز حساب بانکی فروشندگان پس از چند روز مسدود شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در پیگیری‌های اولیه کارآگاهان پلیس مشخص شده که حساب فروشندگان به دلیل شکایت افرادی تحت عنوان کلاهبرداری که وجوه آن‌ها به صورت غیرمجاز انتقال یافته‌اند، بوده است.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان کرد: کارآگاهان پلیس با اقدامات فنی و تخصصی متهمان را که یک زن و شوهر بودند در شهرستان اهواز شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم (مرد) از سال ۱۳۹۹ تاکنون به دلیل کلاهبرداری‌های متعدد تحت تعقیب مراجع قضائی استان‌های مختلف کشور است، گفت: در تحقیقات پلیس از شکات مشخص شده که شکات با ورود به لینک جعلی حساب بانکی آن‌ها هک شده است.

سرهنگ دریکوند بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن توجه به هشدارهای پلیس، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا