اقتصادی

کامیون فورس و کشنده امپاور در بورس کالا عرضه می‌شوند

کامیون فورس و کشنده امپاور در بورس کالا عرضه می‌شوند


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بهمن دیزل، شرکت بهمن دیزل فورس ۶ تن خواب‌دار و فورس ۶ تن بدون خواب و کشنده امپاور BD۵۰۰ را در بورس کالا می‌فروشد. این عرضه بورسی در ۳۱ تیر انجام می‌شود و سررسید قرار نیز ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ اعلام شده است.

در این نوبت از عرضه بورسی معامله فورس ۶ تن بدون خواب بر اساس قیمت پایه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آغاز می‌شود. به همین ترتیب، قیمت پایه فورس ۶ تن خواب‌دار نیز یک میلیارد و ۴۳۷ میلیون تومان اعلام شده است.

کشنده امپاور BD۵۰۰ نیز در این نوبت از عرضه بورسی با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معاملات خود را آغاز می‌کند.

خریداران برای انجام این معاملات باید کد بورسی داشته باشند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند امکان پذیر است.

درباره کشنده امپاور بدانید

کشنده امپاور BD۵۰۰ با موتور شناخته شده CUMMINS با حجمی معادل cc ۱۱۸۰۰ توانایی حمل ۴۴ تن بار را دارد. این کشنده از سال ۱۴۰۱ توسط شرکت بهمن موتور تولید و روانه بازار می‌شود. موتور این کشنده ۶ سیلندر خطی و توربو شارژ با تزریق مستقیم است. همچنین امپاور یک گیربکس مشهور را در دل خود جای داده، گیربکس ZF برندی معتبر است که خیال هر راننده‌ای را مطمئن می‌کند.

فناوری‌های جدید این کشنده بر ایمنی و رفاه راننده متمرکز شده است. به روزترین فناوری‌ها ترمزها و سیستم‌های ایمنی خودروهای تجاری متمرکز شده است. امپاور از ترمزهای دیسکی-پنوماتیک با فناوری کنترل الکترونیکی ترمز (EBS) و سیستم ضد لغزش ASR و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS و سیستم الکترونیکی پایداری ESC بهره می‌برد. کنار هم قرار گرفتن این فناوری‌ها در یک خودروی تجاری فرصت پیمایش در جاده‌های کوهستانی، برفی و بارانی و… را فراهم می‌کند. بنابراین این تکنولوژی‌ها علاوه بر افزایش امنیت رانندگی منجر به ایجاد موقعیت‌های بهتر تجاری نیز می‌شود.

به همین ترتیب فناوری‌های نظیر خط خوان، سیستم هشدار از عقب و جلو و کروز کنترل همچون دستیاری همیشه هوشیار در کنار رانندگان تجاری حضور دارند که تجربه خوبی از رانندگی را رقم می‌زنند.

از سویی دیگر بر اساس ارزیابی‌ها و نیازسنجی بازار، ظرفیت سوخت یکی از نیازهای جدی رانندگان تجاری است. بکارگیری دو مخزن سوخت با ظرفیت ۹۴۰ لیتر در واقع پاسخی به این نیاز بازار بوده که توسط بهمن دیزل داده شده است.

در نهایت امپاور BD۵۰۰ را می‌توان یک کشنده مدرن و قدرتمند دانست. این کشنده به سبب کسب استانداردهای اروپا و مجوز حمل کالای خطرناک می‌تواند فرصتی جذاب برای رانندگان تجاری و شرکت‌های حمل و نقل باشد.

فورس ۶ تن چه ویژگی‌هایی دارد؟

فورس ۶ تن با یک موتور چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا از شرکت CUMMINS با تزریق مستقیم توانایی حمل ۶ تن بار را دارد. این کامیون از گیربکس دستی ۶ دنده بهره می‌برد. از نظر فناوری‌های ترمز، این کامیون ترمز جلو و عقب کاسه‌ای-پنوماتیک استفاده می‌کند؛ اما با اضافه شدن فناوری کنترل گره‌ای الکترونیکی تعادل، این کامیون در محیط‌های لغزنده عملکرد خوبی دارد.

کابین به روز فورس۶ تن از دیگر ویژگی‌های مثبت این کامیون است که او را نسبت به سایر رقبای خود در داخل کشور پیشتاز کرده است. تجهیز فورس به مولتی مدیا ( رادیو، رهیاب، بلوتوث، USB, SD) همینطور قرارگیری ابزارهای کنترل گر مولتی مدیا بر روی غربیلک فرمان، کابین این کامیون را مدرن کرده است.

همچنین افزون بر مولتی مدیا، کامیون فورس۶ تن بهمن دیزل به نحوی طراحی شده که برای راننده علاوه بر محیط کار، شرایط استراحت مطلوبی را فراهم آورد. از همین رو صندلی‌های این کامیون به نحوی طراحی شده است که قابلیت تبدیل به تخت استراحتی راحت را برای کاربر دارد. فورس۶ تن را می‌توان یک کامیون مطمئن باری کار و راحت برای کاربر دانست.

کامیون فورس و کشنده امپاور در بورس کالا عرضه می‌شوند

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا