استان ها

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج اصفهانی برگزار شد


به گزارش خبرنگار مهر، به همت و ابتکار اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) جشن ازدواج ۱۱۰ زوج جوان و با حضور خانواده و بستگان این زوج‌های جوان در باغ بانوان طلوع برگزار شد.

در این مراسم که با حمایت و همراهی خیرین هیئات مذهبی، مرکز نیکوکاری باران عشق و با همکاری شهرداری منطقه ۱۰ در فضایی شاد و مفرح و فرهنگی با برنامه‌های متنوع برگزار شد.

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج اصفهانی برگزار شد

در ابتدای مراسم جشن و پس از تلاوت قرآن کریم، خادم یاران حضرت رضا (ع) با پرچم متبرک آن آستان مقدس و مبارک در جلسه حضور یافتند و با پخش صلوات خاصه حال و هوای این مراسم جشن، امام رضایی شد.

شادی و لبخند نیاز امروز جامعه است

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در سخنانی کوتاه گفت: همزمانی ازدواج شما به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بسیار ارزشمند و برکتی برای زندگی شما خواهد شد که باید در طول این مسیر و همراهی از توجه به آن غافل نشوید.

جشن ازدواج ۱۱۰ زوج اصفهانی برگزار شد

وی افزود: آنچه که نیاز امروز جامعه ماست، نشاندن لبخند بر لبان مردم و هدیه‌ی شادی و امید و نشر خوبی‌ها به آنهاست و سازمان تبلیغات اسلامی در رویکرد تحولی جدید، سعی بر آن نموده است که با اجرای چنین برنامه‌هایی، شادی را همراه با توجه به مباحث معنوی و فرهنگی توسعه و حمایت کند.

نمایش کمدی، مداحی، شعبده بازی، نور افشانی و اهدای کارت هدیه و بسته فرهنگی و اهدای کمک هزینه سفر مشهد مقدس برای زوج‌های جوان همراه با پذیرایی از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا