یادداشت

جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره):طرح سلامت شهید سلیمانی توسط بسیجیان باقرشهری در حال اجرا است


به گزارش همسو نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره)، سرگرد حسن حیدری جانشین سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) باقر شهر در تشریح اجرای طرح پایش سلامت در سطح این شهرستان  گفت: در راستای کنترل،مدیریت و درمان بیماری کرونا و پس از ابلاغ طرح پایش سلامت که به نام سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شده است، سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت اقدام به برگزاری جلسات توجیهی نمود.

وی اظهار داشت: در این طرح تمامی نیروهای همیشه در صحنه و جهادگر بسیجی خواهر و برادر، متشکل از ۴ تیم اجرایی در قالب تیم های رصد، مراقبتی،نظارتی و حمایتی سازماندهی و برای خدمت به همشهریان باقر شهری در این طرح همدلی بکارگیری شدند.

جانشین ناحیه حضرت روح الله(ره) تصریح کرد:در تیم رصد بسیجیان جهادی که نشان دادند همیشه در صف اول هستند با اتفاق کارمندان پرتلاش مراکز بهداشت به درب منازل مراجعه و نسبت به شناسایی افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدام و غربالگری صورت می گیرد و بعد از شناسایی افراد مبتلا به کرونا نوبت به تیم حمایتی است که از افراد نیازمند درگیر به این ویروس منحوس حمایت مادی نماید.

سرگرد حیدری در ادامه افزود: توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی کمک مومنانه،غذای گرم ، آب میوه و دیگر کمک های اهدایی در بین نیازمندان توسط تیم های حمایتی با مساعدت خیرین انجام شده است و تیم های نظارتی هم از واحدهای صنفی توسط بسیجیان آموزش دیده و کارمندان خانه های بهداشت نظارت و تذکرات لازم داده می شود و این ماموریت تا ریشه کن شدن این ویروس منحوس ادامه دارد.

جانشین ناحیه حضرت روح الله (ره) باقر شهر تأکید کرد:از بسیجیان دریا دل و همیشه در صحنه، کارمندان شبکه بهداشت و درمان،فرماندار و بخشداران و شهردارانی که ما را در اجرای این طرح یاری نمودند تقدیر وتشکر می کنم.

پایان/ همسونیوز
نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا