اجتماعی

نصب آزمایشی دوربین در خروجی بزرگراه‌های تهران

نصب آزمایشی دوربین در خروجی بزرگراه‌های تهران



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طرح جناغی‌ها در مبادی خروجی از محورهای بزرگراهی درحال اجراست و از آنجایی که این طرح در میزان کاهش تصادفات و همچنین نظم بخشی به سطح محورهای بزرگراهی اثر مثبتی داشته، یک‌سال است که شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تصادفات ناشی از تغییر مسیر در هنگام اجرای طرح جناغی تقریباً صفر است، اما باید فرهنگ سازی بیشتری صورت بگیرد تا زمانی که پلیس نیست خود مردم به اجرای این طرح پایند باشند.

سرهنگ مؤمنی گفت: به دنبال این موضوع هستیم که در ورودی طرح جناغی‌ها دوربین ثبت تخلف نصب شود، البته در ۲ جا نصب شده است و در حال انجام تست‌های آزمایشی قرار دارد تا بتوانیم ایرادات کار را برطرف کنیم تا طرح جناغی‌ها مجهز به دوربین شده و اجرای طرح سیستمی شود.

طرح جناغی یکی از راهکارهای پلیس برای عدم اجازه گردش به‌صورت غلط به رانندگان است؛ بعضی از رانندگان در خروجی بزرگراه‌ها بدون رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق و وقت دیگران در نقطه صفر گردش‌های نامناسبی انجام می‌دهند، این کار باعث سد شدن راه دیگر خودروها و تصادف شده و باعث می‌شود لاین‌های مختلف یک بزرگراه درگیر ترافیک خروجی شده و درنهایت کل بزرگراه دچار مشکل شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا