ورزشی

تشریح وضعیت ملوان در لیگ برتر/ امیدواری به ادامه‌دار بودن نتایج

تشریح وضعیت ملوان در لیگ برتر/ امیدواری به ادامه‌دار بودن نتایج


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی یکی از بهترین شروع‌های خود در تاریخ لیگ برتر را در فصل بیست و سوم داشته است. این تیم کار خود را با مهدی تارتار آغاز کرد و اکنون پس از گذشت ۱۰ هفته از مسابقات، با ۱۶ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است.

یکی از بازیکنانی که نقش پررنگی در موفقیت ملوان در این فصل داشته، مسعود زائرکاظمینی مهاجم این تیم است. او در این فصل سه گل برای انزلی‌چی‌ها به ثمر رسانده و پس از رضا جعفری به عنوان دومین گلزن برتر ملوان شناخته می‌شود. به همین جهت گفت‌وگویی را با او انجام داده‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید.

مسعود زائرکاظمینی در رابطه با وضعیت کنونی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار داشت: ملوان جز تیم‌هایی بود که خیلی دیر بسته شد. در ابتدای لیگ و در بازی مقابل تیم‌های ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران نتیجه را واگذار کردیم که شروع بدی برای ما محسوب می‌شد، اما خدا را شکر بازی به بازی بهتر شدیم و توانستیم نتایج خوبی را به دست آوریم.

او ادامه داد: حضور در جمع چهار تیم بالای جدول نشان دهنده عملکرد خوب ملوان در فصل بیست و سوم است و امیدوارم این نتایج ادامه دار باشد تا بتوانیم دل هواداران و مردم خوب انزلی را شاد کنیم.

تشریح وضعیت ملوان در لیگ برتر/ امیدواری به ادامه‌دار بودن نتایج

مهاجم تیم ملوان در خصوص توقف روند گلزنی اش برای این تیم بیان کرد: من تا هفته پنجم، بازیکن ثابت ترکیب ملوان بودم اما بعد از محرومیت و مصدومیتی که متأسفانه برای من رخ داد نتوانستم به عنوان بازیکن ثابت تیم باشم اما تلاش می‌کنم تا بار دیگر بتوانم جایگاه اصلی در ترکیب تیم داشته باشم. خدا را شکر بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و همه ما برای موفقیت تیم ملوان تلاش می‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا تیم نتیجه بگیرد.

زائرکاظمینی در رابطه با کار کردن با مهدی تارتار گفت: تارتار یکی از افراد باسابقه در فوتبال ایران است و ارتباط بسیار خوبی با همه بازیکنان دارد. کار کردن با او برای من لذت بخش است. مطمئنم که ملوان با مهدی تارتار نتایج بهتری کسب خواهد کرد و می‌توانیم درس‌های زیادی از کار کردن با او بگیریم.

تشریح وضعیت ملوان در لیگ برتر/ امیدواری به ادامه‌دار بودن نتایج

او در رابطه با پرداخت مطالبات بازیکنان بیان کرد: اوضاع مالی تاکنون خوب بود و باشگاه به وعده‌های خود عمل کرده است که همینجا باید از مدیران تشکر کنم. امیدورام تا پایان فصل هم این روند ادامه داشته باشد تا دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشیم.

مهاجم ملوان در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد که از هواداران خونگرم ملوان تشکر کنم که در سرما و گرما ما را تنها نگذاشته‌اند و امیدوارم با کسب نتایج خوب بتوانیم مزد زحمات آنان را بدهیم و در پایان لیگ جایگاهی که در شأن این تیم باشد، کسب شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا