اقتصادی

ادارات استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند

ادارات استان سمنان با یک ساعت تاخیر فعال هستند



به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد حمیدی در تشریح مصوبات جلسه کارگروه استانی مدیریت بحران بیان کرد: با توجه به تداوم برودت هوا در بخش‌های وسیعی از کشور و افزایش مصرف گاز، محدودیت‌هایی به منظور ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی استان به تصویب رسید.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم کارگروه استانی مدیریت بحران، کلیه ادارات و بانک‌های استان به استثنا دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی از فردا سه‌شنبه هشتم اسفند لغایت پنجشنبه ۱۰ اسفند، فعالیت خود را از ساعت ۸:۳۰ آغاز خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به شرایط خاص ایجاد شده در کشور گفت: با هدف تأمین گاز بخش خانگی و پیشگیری از ایجاد مشکل برای مردم عزیز، گاز ادارات و بانک‌های سراسر استان از فردا تا پایان هفته قطع خواهد بود.

حمیدی با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های مصرف گاز در بخش صنعت استان طی روزهای آینده افزود: گاز مجتمع‌ها و واحدهای تجاری بزرگ، استخرها و مصرف‌کنندگان عمده گاز در این مدت قطع خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه گاز مدارس و مراکز آموزشی قطع نخواهد شد گفت: فعالیت مدارس و آموزشگاه‌های استان در روز سه‌شنبه هشتم اسفند به صورت عادی ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار سمنان با توصیه به شهروندان برای مدیریت مصرف گاز خاطرنشان کرد: توجه به الگوهای مدیریت انرژی می‌تواند به ایجاد پایداری در شبکه گازرسانی کشور منجر شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا