استان ها

افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان با رعایت تمام ضوابط ایمنی

افتتاح آزادراه شیراز – اصفهان با رعایت تمام ضوابط ایمنی



به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین جمشیدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: فاز نخست آزادراه شیراز-اصفهان قرار است با شش قطعه و ٢١١ کیلومتر با رعایت تمام ضوابط ایمنی افتتاح شود.

وی افزود: تمام علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، خط کشی‌ها و همچنین محورهای دسترسی به آزادراه در زمان افتتاح این پروژه تکمیل خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول ٨۵ درصد از مسیر آزادراه شیراز-اصفهان تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته و می‌توان از تماس تلفنی و اینترنتی استفاده کرد.

وی تاکید کرد: مراکز اقامتی که قرار است در طول مسیر آزادراه شیراز-اصفهان احداث شود بیش از ۶٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طی دو ماه آینده قابل بهره برداری است.

جمشیدی افزود: این پروژه بنا نیست که با عجله و بدون رعایت جوانب ایمنی افتتاح شود و با توجه به سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریالی صورت گرفته در این پروژه و همچنین تأثیراتی که در کاهش زمان سفر، تقویت گردشگری، کاهش مصرف سوخت و از همه مهمتر کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای و تلفات و خسارت‌های ناشی از آن دارد، افتتاح این پروژه در دستور کار قرار دارد.

وی در خصوص قطعه هفتم آزادراه نیز تصریح کرد: قطعه هفتم آزادراه شیراز-اصفهان در فاز دوم بهره برداری از این طرح قرار گرفته که قرار است تا پایان سال به بهره برداری برسد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس افزود: همچنین در گام دوم امیدواریم که ظرف ۲ ماه آتی و با افتتاح زیرگذر گویم، شاهد عبور ترافیک از این زیرگذر نیز باشیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا