استان ها

بسیجیان با قدرت مقابل هر خلافی می‌ایستند

بسیجیان با قدرت مقابل هر خلافی می‌ایستند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب همواره تاکید بر ایران قوی داشتند، زیرا یکی از الطاف خداوند ایجاد ترس در دل دشمنان اسلام است.

وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر صبح جنگی علیه ایران آغاز شود تا ظهر آن روز دیگر اثری از تلاویو و بند حیفه نخواهد ماند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: امروز باید قدر ملت ایران را دانست، مسئولین ضرورت دارد تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به مردم به کار گیرند، زیرا هرگونه کوتاهی در حق این مردم ضربه به اسلام و انقلاب میزند.

وی با بیان اینکه بسیجیان عزیز لشکر مخلص خدا هستند، گفت: بسیجیان با کمال قدرت در مقابل هر خلافی می‌ایستد و مراقب انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است، در زمان جنگ تحمیلی بسیجیان قهرمان به گفته امام خمینی (ع) با مناجاتشان جبهه را عطرآگین می‌کردند و دشمنان را شکست می‌دادند.

حجت الاسلام میردامادی خاطر نشان کرد: درود بر شما بسیجیان که هر کجا که امام (ره) و رهبر انقلاب اسلامی شما را صدا زند با کمال عشق از امام رهبرتان دفاع کردید، بسیجیان ایران بودند که الگوی لبنان، عراق و یمن شدند و امروز شاهدیم با تشکیل این بسیج‌های میلیونی در جهان عرصه به استکبار جهانی تنگ آمده است.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند به حق دل‌های عاشق بسیجیان نیروهای مسلح ایران را در پناه خود حفظ و سایه رهبر معظم انقلاب بر سر ما بسیجیان مستدام بفرماید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رمز تمام پیروزی‌ها تقوای الهی است، در این راستا باید اعمال‌مان در راستای رضایت خدا باشد، همانطوری که در جنگ تحمیلی شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ایران متحد شده بود اما ملت ایران با تقوای الهی پیروز شدند، امروز نیز قطعاً پیروزی از آن مردم فلسطین است، زیرا در راه حفظ اسلام حاضرند تمام دارایی خود را فدا کنند، امروز شاهد هستیم که تمام دنیا بر سر رژیم صهیونیست و آمریکا فریاد می‌زنند و در این راستا آبرویی برای استکبار جهانی باقی نمانده است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا