استان ها

بسیج سازندگی ۴۵ پروژه راه روستایی را آسفالت کرد

بسیج سازندگی ۴۵ پروژه راه روستایی را آسفالت کرد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین زارع کمالی، روز دوشنبه در مراسم افتتاح پروژه آسفالت داخلی مجتمع بزرگ گاو شیری محمودی در حاشیه شهر یزد از آسفالت ۴۴۷ هزار مترمربع راه روستایی در استان توسط بسیج سازندگی یزد خبر داد.

وی بیان کرد: از سال گذشته تاکنون ۴۵ پروژه از راه های روستاهای استان با ۴ هزار و ۱۱۳ تن قیر توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد آسفالت شده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد عنوان کرد: همکاری سپاه و دولت در هموار کردن راه برای مردم به نقطه خوبی رسیده است به گونه‌ای که بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن بررسی راه‌های روستایی، بین مزارع و نقاط ضروری استان از سال گذشته تاکنون اقدام به تخصیص ۴ هزار و ۱۱۳ تن قیر برای ۴۵ پروژه کرده است.

زارع کمالی افزود: آسفالت مجتمع گاو شیری محمودی در حاشیه شهر یزد با مساحتی بالغ بر ۴۰ هکتار و ۴ کیلومتر با همکاری دامداران، جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی استان انجام شد.

وی گفت: قیر تامین شده ۲۲۰ تن بوده که در این پروژه سهم دولتی ۶ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال و مشارکت مردمی ۳ هزار میلیون ریال است.

زارع کمالی عنوان کرد: سپاه یا در کاری وارد نمی‌شود یا اگر وارد شد آن را در بهترین حالت به اتمام می رساند زیرا همه ما خادمان مردم هستیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا