ورزشی

تبریز در انتظار جشن بزرگ با تراکتور مقابل سپاهان

تبریز در انتظار جشن بزرگ با تراکتور مقابل سپاهان



به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه هفته شانزدهم تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ نخستین بازی رسمی فوتبال باشگاهی لیگ برتر در سال جدید است. دیداری مهم که تأثیر زیادی در نبرد بالانشینان جدول لیگ بیست و سوم دارد.

تراکتور با دست فرمان پاکو خمز سه پیروزی از چهار بازی اخیر خود کسب کرد تا اکنون با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار گرفته و اصلی‌ترین رقیب برای سرخابی‌های پایتخت در مسیر قهرمانی باشد. آنها در روزهایی که ژوزه مورایس باختن را با سپاهان تبدیل به عادت کرده بود توانستند مسیر سبقت را برای خود هموار کنند تا حالا زردپوشان نیز به لطف دو پیروزی اخیر خود با یک امتیاز کمتر در رده چهارم جدول جا خوش کنند.

دو تیمی که با خریدهای پر طمطراق خود در ابتدای فصل نشان دادند سودای قهرمانی در سر دارند حالا به دوئلی بزرگ با هم رسیده‌اند که کسب سه امتیاز این دیدار برای هر یک از این تیم‌ها می‌تواند دیگری را از گردونه رقابت برای مدال طلای این دوره از بازی‌ها خارج کند.

هواداران تراکتور که دیگر شعاری علیه بازیکنان خود بابت نتیجه‌های ضعیف سر نمی‌دهند خود را برای نخستین دیدار سال جاری مقابل رقیب دیرینه اصفهانی آماده کرده‌اند تا تیم خود را برای بردی دیگر که طعم ماندن در مسیر قهرمانی لیگ بیست و سوم است حمایت کنند.

تراکتور در صورت کسب پیروزی مقابل سپاهان به یک‌قدمی پرسپولیس خواهد رسید تا هفته‌های باقیمانده لیگ برتر برای این تیم پرطرفدار حساس‌تر از همیشه دنبال شود.

پاکو خمز در طول تعطیلات نوروزی بازیکنان خود را در دوره کوتاه بدنسازی قرار داد تا آنها از شرایط ایده آل خارج نشده و بتوانند در فصلی که تعطیلات مقطعی بلای جانشان شده است آمادگی خود را حفظ کنند. حالا او و تیمش با حمایت ویژه ای که این روزها از سوی طرفداران خود دریافت می‌کنند آماده تقابل با سپاهان اصفهان هستند تا با کسب پیروزی در این دیدار انتقام شکست در بازی رفت را نیز بگیرند. دیدار رفت دو تیم در هفته نخست لیگ بیست و سوم با پیروزی سه بر یک سپاهان همراه بود تا این تیم خط و نشان جدی برای قهرمانی کشیده باشد اما هرچه از فصل گذشت سراشیبی سقوط برای آنها با خطوط پررنگ ترسیم شد تا حالا پایین‌تر از تراکتور در رتبه چهارم قرار داشته باشند.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار می‌شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا