سیاسی

تبادل زندانیان زن بین ایران و مالزی به زودی انجام می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، حسین امیرعبداللهیان در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای مالزی خود، اظهار داشت: به آقای زمبری عبدالقادر خوش آمد می‌گویم. امروز گفتگوهای مهم و سودمندی را در خصوصی توسعه هرچه بیشتر روابط میان تهران و مالزی و موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی داشتیم.

وی افزود: در مورد تحولات جهان اسلام با توجه به جایگاه کوالالامپور در قاره آسیا و کشورهای اسلامی گفتگوهای مهمی میان ما انجام شد.

وزیرخارجه گفت: در موضوعات دوجانبه اتفاق نظر داریم در آینده نزدیک کمیسیون مشترک دو کشور در تهران برگزار شود. از ایران وزیر ارتباطات ریاست کمیسیون مشترک را عهده دار است‌.

امیرعبداللهیان افزود: دو طرف بر نقش مهم دیپلماسی سران تاکید کردیم. آقای رئیسی از نخست وزیر مالزی برای سفر به تهران دعوت کردند. دعوت متقابلی از آقای رئیسی برای سفر به کوالالامپور وجود دارد.

وی عنوان کرد: در گفتگوهای دوجانبه امروز برای آماده سازی اسناد قابل امضا در جریان دیدار رؤسای جمهور دو کشور اتفاق نظر داشتیم. یکی از موضوعات مورد علاقه ما همکاری‌های علمی، فرهنگی، اندیشکده ای است.

وزیرخارجه گفت: اتفاق نظر داریم در مورد موضوع همکاری و مسابقات رفت و برگشت دوستانه در تمامی زمینه‌های ورزشی شاهد همکاری‌های دوجانبه باشیم.

در حال تکمیل…

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا