ورزشی

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است


هادی ساعی در حاشیه بازدید از اردوی آمادگی تیم تکواندو نونهالان کشور در شاهرود و در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به آخرین وضعیت ورزش و هیئت تکواندوی استان سمنان بیان کرد: روز گذشته مجمع هیئت تکواندوی استان تشکیل و خوشبختانه هیئت‌ها رأی خود را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه با رأی گیری هیئت‌ها، اعضای مجمع جدید کار خود را در استان سمنان آغاز کردند و خوشبختانه شرایط خوبی بر تکواندوی استان حاکم است، تاکید داشت: امیدواریم که هیئت رئیسه هیئت جدید بتواند در ادامه راه آنچه به مصلحت ورزش تکواندوی استان است را در نظر بگیرد.

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است

رئیس فدراسیون تکواندوی کشور با اشاره به وضعیت این ورزش در استان سمنان بیان کرد: تکواندو در استان روند رو به رشد و پیشرفتی دارد و انتظار بر این است که اتفاقات خوبی چه به لحاظ عملکردهای ورزشکاران و چه میزبانی رویدادها و اردوها و… رقم بخورد.

ساعی همچنین گفت: هم اکنون بیش از یک میلیون تکواندوکار در سراسر ایران در این رشته ورزشی مشغول به فعالیت هستند و این نشان می‌دهد که ترویج خوبی در این رشته صورت گرفته و تکواندو توانسته علاقمندان بسیاری را نیز به خود جذب کند.

وی اردوی تمرینی تیم نونهالان تکواندو در شاهرود را نیز مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه این نونهالان آماده می‌شود تا به مسابقات آسیایی اعزام شوند، گفت: خوشبختانه اردو در شرایط خوبی برگزار شده و ورزشکاران ما نیز در وزن‌های مختلف وضعیت خوبی دارند.

تکواندو در استان سمنان رو به پیشرفت است

رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان همچنین گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی در هر رده و در نقاط مختلف کشور در توسعه این رشته ورزشی نقش پررنگی خواهد داشت و برگزاری این رویدادها می‌تواند به ایجاد انگیزه کمک کند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا