ورزشی

تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر استرالیا شکست خورد

تیم ملی فوتبال بانوان ایران برابر استرالیا شکست خورد



به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و استرالیا امروز پنج‌شنبه ۴ آبان در مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در ورزشگاه HBF پارک به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم استرالیا به پایان رسید.

زهرا خواجوی، بهناز طاهرخانی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا سربالی، فاطمه عادلی، حدیث بساط شیر، ملیکا محمدی، زهرا قنبری، شبنم بهشت، افسانه چترنور و نگین زندی ترکیب ابتدایی تیم ملی ایران در این بازی را تشکیل می‌دادند.

میکاح، نوین، پولکینکرنه، وینه، ویلر، کیدیاک، فن اگموند، یالوپ، سایر، کارپنتر و گرانت هم یازده بازکین ابتدایی تیم ملی استرالیا بودند.

در دقیقه ۱۹، «کارپنتر» بازیکن تیم استرالیا صاحب توپ شد و با شوتی محکم توانست گل نخست بازی را به خانم خود به ثبت برساند. در دقیقه ۷۸ هم «سم کر» که به عنوان یار تعویضی در نیمه دوم به ترکیب استرالیا اضافه شده بود، توانست پاس ارسالی از سمت چپ را با یک بغل پا وارد دروازه ایران کند تا حساب کار دو بر صفر شود.

در دقیقه ۷۷ بازی و در برخورد شبنم بهشت با زهرا خواجوی، دروازه بان تیم ملی ایران مصدوم و بازی برای چند دقیقه‌ای متوقف شد. از نکات بازی می‌توان به آن اشاره کرد که سرمربی استرالیا به بازیکنان اصلی خود در این دیدار استراحت داده بود و در بیشتر دقایق بازی توپ در اختیار بازیکنان تیم میزبان بود و شاگردان آزمون تنها توانستند ۲ شوت به سمت دروازه حریف بزنند که هیچکدام از این دو شوت در چارچوب نبود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا