سیاسی

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند

خبرنگاران در انجام رسالت خود جناحی عمل نکنند



به گزارش خبرنگار مهر، سیداحمد آوایی شامگاه سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان دزفول که توسط اداره ورزش و جوانان دزفول در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگار و رسانه باید همچون آزمایشگاه عمل کرده و تمام خوبی‌ها و بدی‌ها را به درستی نمایان کند.

وی افزود: برخی مسئولان علاقه دارند خبرنگار مدافع تمام کارهایشان باشد و مدام از آنها تعریف کند در حالی که خبرنگار پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و باید در راستای منافع مردم و جامعه فعالیت کند.

آوایی با تاکید بر اینکه خبرنگار نباید هیچ گرایشی داشته باشد، تصریح کرد: خبرنگار حتی اگر دارای خط و جناح است در عملکرد خود نباید جناحی عمل کند و باید صادقانه مسیر خود را پیش ببرد.

نماینده مردم دزفول در مجلس با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، گفت: تلاش و پیگیری‌های بنده و فرماندار برای جذب بودجه شامل همه ادارات می‌شود اما اگر این اعتبارات در حوزه ورزش بیشتر دیده می‌شود به این دلیل است که ریاست اداره ورزش و جوانان از امکاناتی که بنده و فرماندار جذب کرده‌ایم به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، وی توانسته ورزش دزفول را متحول کرده و خدمات بزرگی ارائه کند.

آوایی از تلاش‌های شبانه روزی اصحاب رسانه شهرستان دزفول قدردانی و بر لزوم مطالبه گری صحیح آنان در راستای پیشرفت و تعالی شهرستان و کشور تاکید کرد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا