استان ها

خدمات آب‌وفاضلاب به مردم آب‌پخش بهبود یابد

خدمات آب‌وفاضلاب به مردم آب‌پخش بهبود یابد



به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام خداداد رضایی در خطبه‌های نماز جمعه آب‌پخش اظهار داشت: انسان بعد از ازدواج آرزوی فرزند دارد و اگر این درخواست اجابت شد، پدر و مادر باید حواس خودشان را جمع کنند و احساس مسؤولیت کنند و همان گونه پدر و مادر به گردن فرزند حق دارند و تاکید شده است.

رضایی اظهار داشت: ادب فرزند بر عهده پدر و مادر است و باید خوب به نکته توجه کنیم، هم ادب اجتماعی باید داشته باشد و هم ادب دینی ولی خیلی از خانواده‌ها یا به فکر ادب دینی نیستند یا کم به فکر هستند و مایه تأسف است.

امام جمعه آب‌پخش افزود: مدرسه در جایگاه خاص خودش مسؤولیت دارد و بقیه در کنار خانواده هستند و ما وظیفه داریم ادب دینی فرزندان خود را مد نظر داشته باشیم. در بعضی از مدارس شاهد هستیم.

وی ادامه داد: یکی از بی تدبیری‌های دولت قبل این بود که فکر اساسی به آموزش و پرورش نداشت و بعضی مدارس هنوز معلم پرورشی ندارند.

امروز دهم آذر سالروز شهادت آیت الله مدرس، روحانی شایسته و برجسته است که در سال ۱۳۱۶-۱۳۱۳ که سال ۱۳۱۶ به شهادت رسید. در انتخابات کسی را باید انتخاب کنیم که مثل مدرس باشد و ترس و رعب و وحشت و طمع در آن اثر نداشته باشد. روز مجلس را به همه نمایندگان مجلس به‌ویژه ابراهیم رضایی نماینده دشتستان تبریک عرض می‌کنم.

رضایی با تبریک روز دانشجو افزود: ظلم‌های امریکایی‌ها که با آن کودتا دولت مصدق را سرنگون کردند و محمدرضا را سر کار آوردند، دانشجویان هوشیار آن زمان مثل دکتر چمران تظاهرات عظیمی بر علیه سفر نیکسون به ایران انجام دادند که چند تن از دانشجویان به شهادت رسیدند.

امام جمعه آب‌پخش با اشاره به مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب اظهار داشت: در این زمینه، مردم دچار مشکلات فراوانی هستند و برای امتیاز آب که قصد دارند بگیرند یک لیست بلند بالا می‌دهند که باید خرید کنید و حتی کانال را هم باید تهیه کنید و بیل مکانیکی را بیاورید و فقط مأمور ما بیاید آن نصب کنند.

رضایی افزود: آب مصرفی مردم آب‌پخش مشکل دارد و سریعاً کنتور مردم رسوب می‌گیرد و باعث خرابی کنتورها می‌شود و درخواست تعمیر داریم، میگویند بخشنامه است و تهیه کنتور با شما هست و ماه‌های آینده محاسبه می‌کنیم. قصد تذکر نداشتیم دیدیم فکری نمی‌شود در و این خدمت رسانی به مردم نمی‌شود.

امام جمعه آب‌پخش افزود: کنتور که خراب شد می‌گویند باید خودتان کنتور خریداری کنید فکری برای این آب هم شود که اینقدر باعث خرابی کنتورها نشود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا