استان ها

خراسان رضوی نیازمند ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید است

خراسان رضوی نیازمند ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید است



به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر شهامت اظهار کرد: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب‌تری به زائرین و هم استانی‌های در طول راه‌ها داشته باشیم که ۱۰ درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می‌گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از تحویل اولین دستگاه‌ها برای نوسازی ناوگان ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی خبر داد و افزود: در راستای قراردادهای منعقده جهت خرید ۸ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال، اولین دستگاه‌های خریداری شده شامل یک دستگاه لودر و بیل مکانیکی در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات با موفقیت تحویل گردید.

وی بیان کرد: جهت رسیدن به وضعیت پایدار نیاز فوری به تهیه ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری جدید داریم تا در شرایط مختلف خدمات رسانی مناسب‌تری به زائرین و هم استانی‌های در طول راه‌ها داشته باشیم که ۱۰ درصد آن طی ۲ ماه آتی محقق می‌گردد.

شهامت بیان کرد: دستگاه‌ها با استفاده از توان شرکت‌های داخلی تهیه شده‌اند و اطمینان داریم که در ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده توسط ناوگان ماشین آلات نقش مهمی خواهند داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی تاکید کرد: پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به منظور بهبود شرایط و ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سنی ناوگان از ۳۰ سال به زیر ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

وی افزود: پس از تحویل اولین دستگاه‌ها، طبق برنامه‌ریزی انجام شده، تحویل دستگاه‌های دیگر نیز طی دو ماه آینده در دستور کار قرار دارد و در صورت تأمین اعتبار، آمادگی برای واردات ماشین آلات با کیفیت زیر ۵ سال را در استان داریم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا