ورزشی

داور بین المللی تکواندو: سیستم الکترونیکی داوری ایراد داشت

داور بین المللی تکواندو: سیستم الکترونیکی داوری ایراد داشت



به گزارش خبرنگار مهر از هانگژو، شهرام اربابی و حمید اسدالهی دو داور ایرانی بودند که در این مسابقات حضور داشتند. شهرام اربابی اما در این باره گفت: خیلی‌ها آمده بودند تا از این مسابقات برای المپیک امتیاز کسب کنند البته سیستم الکترونیکی داوری آنها دی دو و قدیمی بود که نقص هم داشت.

وی در خصوص ورزشکاران ایرانی نیز گفت، در این رویداد تکواندو کاران کشورمان تمام تلاش خود را کردند و در این رویداد به خوبی ظاهر شدند.

داور المپیکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور داوران آسیایی در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی: اینها کسانی هستند که در جهان و آسیا به بهترین نحو قضاوت کرده بودند.

داور بین المللی تکواندو در ادامه توضیح داد: قرار است از میان ۵۰ داور حاضر در این بازی‌ها ۶ نفر به بازی‌های المپیک اعزام شوند.

وی در خصوص خرابی دستگاه الکترونیکی امتیاز. دهی نیز گفت: سیستم داوری الکترونیکی مشکلات جدی دارد واز گذشته نیز داوران حاضر در سالن با شرایطجانبدارانه قضاوت می‌کنند.

شهرام اربابی همچنین تصریح کرد: به خصوص این رقابت‌ها برای برخی از کشورها حساس است و طبیعی است که کمی جانبدارانه قضاوت‌ها صورت بگیرد یا برخی داوران چون ضعیف هستند برای ماندن در کادر داری همان کاری را بکنند که آنها می‌خواهند و شما دید چطور آن داور حاشیه خلیج فارس بی جهت امتیازات آریم را پاک کرد و تازه اخطار هم داد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا