ورزشی

مذاکره میلان برای جذب طارمی تازه آغاز شده است

مذاکره میلان برای جذب طارمی تازه آغاز شده است



به گزارش خبرنگار مهر، بحث انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان ایتالیا جدی تر از روزهای گذشته پیگیری و خبرهای مختلفی در رسانه‌های چند کشور از جمله ایران، ایتالیا و پرتغال منتشر می‌شود.

پس از ورود «ژرژ مندس» مدیر برنامه سرشناس به پرونده طارمی با درخواست باشگاه میلان، یکی از خبرنگاران اروپایی اعلام کرد که طارمی برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق رسیده است.

این‌طور که از اطلاعات خبرنگاران و رسانه‌های خارجی بر می‌آید، چانه زنی میلان بر سر مبلغ رضایتنامه باشگاه پورتو هنوز ادامه دارد و طرفین بر سر یک مبلغ مشخص به توافق نرسیده‌اند.

نشریه کالچو مرکاتو هم امروز دوشنبه با تشریح آخرین وضعیت مذاکرات برای جذب طارمی نوشت: «بر اساس اطلاعات بدست آمده، میلان برای مهدی طارمی، مهاجم ایرانی که فردا تولد ۳۱ سالگی خود را جشن می‌گیرد، پیشنهاد رسمی به پورتو ارائه کرده است. مونکادا و فورلانی ۱۳ میلیون یورو روی میز گذاشته‌اند، پیشنهادی که توسط پورتو رد شد. پینتو دا کوستا (رئیس باشگاه پورتو) برای این مهاجم بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو ارزش گذاری کرده است. در حال حاضر با وجود پایان قرارداد طارمی با پورتو در سال ۲۰۲۴، دا کوستا حاضر به تخفیف نیست اما مذاکرات تازه شروع شده است.»

به نوشته این رسانه ایتالیایی، طارمی و دیگر ملی پوشان پورتو با استراحت بیشتر، از امروز در تمرین این تیم حاضر می‌شوند در حالی که طارمی مورد توجه شدید میلان است و با حضورش در «روسونری» جذب «ساموئل چوکوئزه» نیجریه‌ای از ویارئال را منتفی می‌کند چون میلان تنها یک جای خالی برای بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا دارد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا