اقتصادی

مشارکت مردم در انتخابات برای مسئولان تعهدآور است

مشارکت مردم در انتخابات برای مسئولان تعهدآور است



به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در مسجد لویزان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد.

بذرپاش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدوارم با انتخاب درست مردم، مجلس قوی که منجر به ایران قوی خواهد شد، تشکیل شود.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دیدن مشارکت پرشور مردم در انتخابات و صحنه‌هایی از این قبیل برای مسئولان تعهدآوراست و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود: حضور مردم این پیام غیر مستقیم برای مسئولان را دارد که ما هستیم و بر تصمیمات شما مسئولان نظارت می‌کنیم.

لوایح زیادی در حوزه ترانزیت و مسکن آماده ارسال به مجلس است

بذرپاش تاکید کرد: مجلس آینده کارهای بزرگی را بر دوش دارد و لوایح زیادی در حوزه ترانزیتی و تأمین مالی مسکن به عنوان مهمترین مساله مردم، در حال آماده سازی و ارسال به مجلس است که امیدواریم مجلس آینده اهتمام ویژه‌ای به این موضوعات داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تصمیمات بزرگی در دستور کار دولت قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل‌ونقل از جمله توسعه ناوگان هوایی، ریلی و جاده‌ای و اقتصاد دریا محور که سیاست‌های آن توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده و کارگروه ویژه نیز برای نیل به این هدف تشکیل شده است، برنامه‌ها و اقداماتی را در نظر گرفته که نیاز به اصلاح برخی قوانین از سوی مجلس دارد.

وی ادامه داد: در موضوع مسکن نیز نیاز به حذف برخی مقررات زائد است و امیدواریم نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم همچون مجلس کنونی بتوانند گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا