سیاسی

مشکلات معیشتی امروز کشور بازمانده از دولت دوازدهم است

مشکلات معیشتی امروز کشور بازمانده از دولت دوازدهم است



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری، تاکید کرد: برآوردها نشان می‌دهد که شاهد افزایش ۴۰ درصدی جمعیت حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری نسبت به سال قبل بودیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران زمان شناس هستند و به خوبی اطلاع دارند که در چه بزنگاه‌هایی باید حضور داشته باشند، افزود: بصیرت مردم ما مثال‌زدنی است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه خیلی از چهره‌هایی که سال‌های قبل در راهپیمایی‌ها حضور نداشتند امسال حضور پیدا کردند تا نشان دهند که اهل بصیرت هستند، تاکید کرد: ملت ما می‌داند که دشمنان می‌خواستند تا صحنه ۲۲ بهمن خلوت به نظر بیاید تا مقدمه‌ای برای عدم حضور مردم در انتخابات باشد.

شریفی نیا با بیان اینکه ملت ما خیال واهی دشمنان و معاندان را با حضوری با صلابت و پرشور پاسخ گفتند، تاکید کرد: مردم ما با حضور پرشور در صحنه راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی و تو دهانی محکمی به یاوه گویان و دشمنان زدند.

وی با بیان اینکه حضور حماسی مردم ما در کنار خانواده‌ها به خصوص دهه هشتادی و نودی ها مثال‌زدنی بود و نشان از رویش‌های انقلاب اسلامی دارد، گفت: حضور پرشور ملت ما معادلات دشمنان را نه تنها در ۲۲ بهمن بلکه در انتخابات هم برهم زد.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌ها مسئولیت مسئولان ما دشوارتر می‌سازد، گفت: مشکلاتی که در کشور وجود دارد اما بسیاری از مشکلات معیشتی امروز کشورمان بازمانده از دولت قبل است.

شریفی نیا با بیان اینکه دولت در حال تلاش است اما از رئیس جمهور و هیأت دولت می‌خواهیم که بیشتر به فکر معیشت مردم باشند، گفت: خانواده‌های مستضعف امروز در رنج و فشار هستند و باید به وضعیت معیشتی آنان رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه مسئولان حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قدر بدانند و با عمل خود پاسخ بدهند، افزود: مسئولان با حل مشکلات مردم این حضورها را قدر بشناسند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا