اجتماعی

مصدوم شدن ۳۱ زائر ایرانی اربعین حسینی در العماره عراق

مصدوم شدن ۳۱ زائر ایرانی اربعین حسینی در العماره عراق



به گزارش خبرنگار مهر، فرهنگ کره بندی پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: گزارش وقوع حادثه رانندگی در شهر العماره عراق در ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز، دوشنبه ۱۳ شهریورماه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه که یک دستگاه اتوبوس و یک خودروی سواری باهم برخورد کرده بودند، ۳۱ نفر مصدوم شدند و ۱۲ نفر آن‌ها به وسیله اتوبوس و ۱۲ نفر دیگر نیز به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

کره بندی با بیان اینکه در این سانحه، ۲ نفر ضربه مغزی شدند، ادامه داد: در ساعت ۸ و ۱۰ دقیقه بالگرد اورژانس برای انتقال مصدومان به بیمارستان سوسنگرد و سپس اهواز به پرواز درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته نیز تصادف اتوبوس زائران ایرانی در شهر العماره عراق اتفاق افتاد و یک پسر ۱۲ ساله، یک مرد ۵۶ ساله و یک زن ۴۴ ساله مصدوم و به وسیله بالگرد اورژانس از مرز چذابه به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند.

از ابتدای ماه صفر تاکنون، اورژانس خوزستان با تجهیزات کامل شامل؛ ۳۸ آمبولانس، ۸ اتوبوس آمبولانس و ۶ موتورلانس برای خدمت به زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه مستقر است و به زوار خدمت رسانی می‌کند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا