استان ها

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد

وزیر بهداشت از دو بیمارستان بیرجند بازدید کرد



به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین الهی در بدو ورود به به مرکز استان، صبح امروز به همراه استاندار خراسان جنوبی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، رئیس مجمع نمایندگان استان و دیگر مسئولان مربوط از بخش‌های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند بازدید کرد و در هر بخش توضیح‌های لازم درباره خدمات ارائه شده در هر یک از این بخش‌ها، توسط مسئولان آن ارائه شد.

در ادامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونان وی او را همراهی می‌کرد، در اورژانس بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند حضور پیدا کرد و با تقدیم شاخه‌های گل از زحمات پرستاران این مجموعه تشکر و قدر دانی کرد.

عین الهی در ادامه از بخش اطفال بیمارستان ولیعصر (عج) بیرجند بازدید کرد و با حضور در هریک از اتاق‌های این بخش علاوه بر گفتگو با همراهان بیماران به صحبت‌های آنها گوش کرد و سوال‌هایی درباره روند درمان فرزندانشان از همراهان بیماران این بخش پرسید و هدایایی تقدیم کودکان این بخش کرد و دستوراتی برای رفع مشکلات موجود در این بخش داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ادامه با حضور در گلزار شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا