سیاسی

پوستر «جام رسانه امید خوزستان» رونمایی شد

پوستر «جام رسانه امید خوزستان» رونمایی شد



به گزارش خبرنگار مهر، پوستر «جام رسانه امید» صبح امروز پنجشنبه با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر فرماندهان سپاه رونمایی شد.

سجاد بهمئی، مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رهنمودهای مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن انتشار اخبار امیدآفرین است که این امر با جهاد تبیین محقق می‌شود.

وی بیان کرد: سازمان بسیج رسانه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری به سمت ایجاد بستری برای انتشار حداکثری اخبار امیدآفرین در جامعه است و بر این مبنا جام رسانه امید را برگزار خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه خوزستان تصریح کرد: برگزاری این جام به این معنی نیست که خبرنگاران روحیه مطالبه‌گری خود را کنار بگذارند و مشکلات جامعه را نبینند، بلکه در مقابل سیاه‌نمایی‌ها رسانه‌های معاند حرکت رو به رشد و پیشرفت‌های کشور را به صورت واقعی به نمایش بگذارد.

وی تاکید کرد: «جام رسانه امید» با حضور رسانه‌های استان خوزستان و فعالان فضای مجازی در ابتدا در شهرستان‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در یک رقابت ۲۴ ساعته به فعالیت و مسابقه می‌پردازند و منتخبان آنها به مرحله استانی و سپس به مرحله کشوری وارد می‌شوند و مرحله نهایی آن در تهران برگزار خواهد شد.

بهمئی با بیان اینکه این جام با رویکرد دیدن پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیمی یا انفرادی برگزار خواهد شد، گفت: شرکت‌کنندگان در این جام به تولید محتوا می‌پردازند و کسانی که بیشترین بازدید، بیشترین واکنش مردمی و یا بیشترین تحلیل احساسی مثبت را بر اساس نگاه امیدآفرینی داشته باشند، انتخاب می‌شوند و به مراحل بعدی راه پیدا خواهند کرد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا