سیاسی

پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر «تلاش برای افزایش مشارکت» است

پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر «تلاش برای افزایش مشارکت» است



«محمدکاظم انبارلویی» عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های مجلس کارآمد اظهار کرد: کارآمدی مجلس آینده باید در رفع تهدیدها و تحریم‌های آمریکا با اتخاذ تصمیم‌های درست در امر سیاست خارجی نمود پیدا کند. در حوزه اقتصادی هم این کارآمدی باید به وسعت سفره مردم و رفع مشکلات معیشتی بیانجامد.

وی انقلابی‌گری، مردم دوستی و آگاهی به مسایل و مشکلات کشور را مهم‌ترین ویژگی نامزد شایسته دانست و ادامه داد: مردم با بررسی نامزدهایی که معرفی می‌شوند باید تصمیم به انتخاب بگیرند؛ اگر خودشان شناخت داشتند باید به شناخت‌شان اعتماد کنند و رأی بدهند و اگر شناخت نداشتند، باید از دو فرد عادل و آگاه بپرسند.

انبارلویی اضافه کرد: همچنین باید به لیست‌هایی که منتشر می‌شود، اعتماد کرد؛ به شرط آنکه از مشروعیت کامل برخوردار باشند؛ یعنی تنظیم‌کنندگان لیست‌ها باید افرادی انقلابی، با سابقه و متدین باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم» اظهار کرد: اقدام خبرگزاری مهر برای ایجاد پویش کارآمدی و شایسته‌گزینی، تلاش برای افزایش مشارکت است؛ این عرصه برای انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان، فرصتی است تا در عرصه رقابت هم‌افزایی داشته باشند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا