اقتصادی

کشاورزان بسطامی با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام جواد (ع) در پایان ماه ذی‌القعده اظهار داشت: قیامت وعده‌ای است که حتماً محقق خواهد شد و روزی پیش می‌آید که انسان به دلیل کم کاری‌ها از شدت حسرت و افسوس دست خود را به دندان می‌گزد و می‌گوید، ای کاش راه سعادت را اتخاذ کرده و دنبال رو انبیا بودم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خمینی (ره) در ۲۷ خرداد ماه ۱۳۵۸، با شعار فراهم آوردن نهضتی همه‌جانبه برای مبارزه با فقر و محرومیت به جای مانده از رژیم گذشته و توسعه و عمران روستایی، فرمان تشکیل نهاد جهاد سازندگی را صادر کرد.

امام جمعه بسطام ادامه داد: در این فرمان از ملت ایران به عنوان ملتی فداکار یاد می‌شود و تنها راه ساخت ویرانی‌های کشور که به عقیده امام از آثار حکومت پهلوی بر ایران است، همکاری ملت ایران عنوان می‌شود.

رضوی نسب همچنین گفت: در پی ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی، این نهاد فعالیت خود را تحت عنوان وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد و هم‌اکنون نیز یکی از وزارتخانه‌های دولت به‌شمار می‌آید.

وی با برشمردن مشکلات عدیده کشاورزان از همه مسئولان استانی و شهرستانی خواست تا به این قشر زحمتکش به عنوان تولید کنندگان مواد غذایی و تأمین کننده سفره‌های غذایی مردم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا