اقتصادی

یارانه آذر ماه واریز شد

یارانه آذر ماه واریز شد



به گزارش خبرگزاری مهر، یارانه مرحله ۱۵۴ (آذر ماه) به حساب سرپرستان خانوار کل کشور واریز شد.

یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ مربوط به آذر ۱۴۰۲ به حساب تمام سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت ۲۴ امشب قابل برداشت است.

در این اطلاعیه آمده است:
یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۴ بر اساس دهک‌بندی اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۰ آذر ماه قابل برداشت است.
بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتی که در دهک‌های چهارم تا نهم قرار داشته باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر به حساب آنان واریز خواهد شد.

کالابرگ الکترونیکی
چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها قابل برداشت است و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر گردیده و باقی مانده مبلغ به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود.

کسر اقساط تسهیلات اربعین و وام کرونایی
همچنین در صورتی که سرپرستان خانوار پیش از این نسبت به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون ریالی دوم کرونا اقدام کرده‌اند، باقی مانده اقساط این تسهیلات از مبلغ واریزی به حساب آنان کسر خواهد شد.
سرپرستان خانواری که تسهیلات اعزام به عتبات عالیات (اربعین) را دریافت نموده‌اند اقساط این تسهیلات به نسبت بعد خانوار از حساب آنها کسر خواهد شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا