اجتماعی

مسطورا سفره دانش آموزی ویژه ماه رمضان

مسطورا سفره دانش آموزی ویژه ماه رمضان


به گزارش خبرنگار مهر، ماه مبارک امسال قرار است همگی دست به دست هم دهیم تا به یاری خدا حال و هوای کشورمان قرآنی‌تر شود.

طرح زندگی با آیه‌ها طرحی قرآنی بوده که همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در سراسر کشور اجرایی شده است.

زندگی با آیه‌ها حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی امسال در ماه مبارک رمضان است. حرکتی قرآنی با همکاری گروه‌های مردمی و نهادهای حاکمیتی گوناگون؛ همین موضوع هم باعث شده است تا طرح زندگی با آیه‌ها به نام نهاد یا سازمان خاصی مصادره نشود و هر کس تا جایی که می‌تواند در آن مشارکت کند.

در بخشی از این پویش سراسری، وزارت آموزش و پرورش هم از طریق شبکه شاد و با عاملیت معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به دنبال گسترش اجرای این طرح در مدارس است.

به همین جهت از ابتدای ماه مبارک رمضان، در شبکه شاد، در قسمت رویدادها، بخش ویژه ای به نام مسطورا آغاز به کار کرده است.

همچنین سایت https://mastura.ir/ هم جهت ثبت نام در این طرح طراحی و راه اندازی شده است.

مسطورا سفره دانش آموزی ویژه ماه رمضان

مسیر مسطورا چگونه است

هدف از مسطورا این است که به جای اینکه دانش آموز صرفاً روخوانی قرآن را تمرین کند؛ این بار زندگی با آیه‌های قرآن را هم تجربه نماید.

دانش آموز در ابتدا با آیه‌هایی که در زندگی روزمره کاربرد دارد؛ آشنا شده و در مرحله بعد معنی آیه‌ها را می‌فهمد؛ در مرحله سوم دانش آموز می‌تواند آیه‌ها را به آسانی حفظ کند و در آخرین مرحله هم تجربه دیگران از زندگی با آیه‌های قرآن را می‌بینید و تجربه خود را منتشر می‌کند.

عضویت در مسطورا بسیار ساده است. کافی است شماره موبایل خود یا والدینش را در سایت یا کانال ثبت کند و پس از تأیید و وارد کردن کد تأیید ئ که دریافت کرده است؛ اقدام به تکمیل پروفایل خود نماید تا بتواند در مسطورا پست‌گذاشته یا تولید محتوا کند.

شرکت کنندگان برای برنده شدن و کسب جایزه‌های اصلی نیاز است تا در مراحل مختلف امتیاز کسب کنند. دعوت از دوست و دیده‌شدن پست‌هایی که هر فرد در مستورا قرار می‌دهد؛ دارای امتیاز ویژه‌ای است.

برای آشنایی بیشتر با مسطورا بهتر است عضو کانال‌های ارتباطی مسطورا در شبکه‌های اجتماعی شاد و ایتا و روبیکا و بله شوید.

نام کاربری مسطورا در شبکه‌های اجتماعی masturaa@ است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا