استان ها

زیرساخت‌های استاندارد ورزشی در «شیرینو » وجود ندارد

زیرساخت‌های استاندارد ورزشی در «شیرینو » وجود ندارد



به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم بهمنی یک شنبه شب در نشستی با نمایندگان ورزش‌های بندر شیرینو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان و مشاور و بازرس مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در خصوص نبود زیرساخت‌های ورزشی اظهار داشت: افزایش بیماری‌های دیابت، چربی و فشار خون بالا … نشان از یک زنگ خطر بزرگ است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو با اشاره به اینکه شاهد افول نشاط اجتماعی بوده‌ایم، تاکید کرد: متأسفانه در شهری که بیش از ۱۷ هزار نفر جمعیت دارد یک زیرساخت مناسب برای ورزش وجود ندارد.

وی گفت: سه زیرساخت ورزشی در این شهر است که یکی از آنها، چمن بوده و بیش از سه سال است چشم انتظار تعویض آن هستیم و زیرساخت دوم سالن ورزشی است که با همت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کنگان کفپوش آن بعد از سه سال چشم انتظاری جوانان تعویض شد اما نبود سیستم تهویه و سرمایشی، نبود روشنایی عملاً سالن ورزشی قابلیت بهره برداری ندارد.

وی ادامه داد: زمین مینی چمنی نیز که از سال ۱۳۹۷ به دلیل استفاده از چمن نامرغوب و دست دوم فرماندار وقت آن را افتتاح نکرده و تا کنون رها شده است، متأسفانه به دلیل عدم رسیدگی به این سه زیرساخت روز به روز تعمیر و تأمین اعتبار آن مشکل تر خواهد شد.

شیرینو نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو گفت: امروز که در این نشست حضور داریم چیزی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای تعمیر و رفع مشکل این سه زیرساخت اعتبار نیاز است.

وی گفت: اگر به کشورهای پیشرفته در دنیا نگاه کنیم سازمان‌های بیمه‌گر در حوزه ورزش همگانی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا هزینه‌ای که برای درمان انجام خواهد گرفت، کاهش یابد و به نوعی از آن پیشگیری کنند.

بهمنی ضمن تاکید بر اینکه شیرینو نیازمند نگاه ویژه مسؤولان است، گفت: بسیاری از زنان خانه دار از اوقات فراغت خود احساس رضایت ندارند. بر این اساس افسردگی‌هایی که دامنگیر زنان خانه دار می‌شود ناشی از احساس بطالت در گذران عمر است.

بهمنی با اشاره به صنعتی بودن بندر شیرینو اظهار داشت: در بندر شیرینو هیچ فضای تفریحی، ورزشی و فرهنگی ویژه بانوان نیست، صنعت بیشترین آسیب‌ها را به نهاد خانواده وارد کرده است.

سالن چندمنظوره ویژه بانوان

بهمنی با بیان اینکه چرا باید بانوان شیرینو در خانه‌های محبوس شوند تصریح کرد: انتظار می‌رود که صنعت و مسؤولان استان به فکر یک فضای ورزشی برای این بندر باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیرینو اضافه کرد: بارها مکاتبات متعددی در خصوص درخواست بانوان جهت تأسیس سالن ویژه بانوان به اداره کل، استانداری، فرمانداری و نماینده مجلس داشتیم که متأسفانه تا کنون پاسخی دریافت نکردیم.

بهمنی گفت: مادران نقش و جایگاه مهمی در خانواده دارند که نیروی قدرتمندی برای انسجام و یکپارچگی اجتماعی است، نقش مادران در خانواده بسیار سنگین و حیاتی است و بر تمام جنبه‌های اجتماعی و فردی اعضای خانواده تأثیر می‌گذارد، پس به فریاد جامعه بانوان شیرینو برسید.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا