استان ها

۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان/ نیکوکاران در کار خیر شتاب کنند

۹۸۰ کودک فاقد حامی در استان سمنان/ نیکوکاران در کار خیر شتاب کنند



به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه پنج هزار کودک نیازمند استان سمنان نیازمند مشارکت خیران در طرح ایتام و محسنین هستند، ابراز داشت: نیکوکاران می‌توانند ماهانه مبلغی را برای کمک به کودکان واریز کنند.

وی ضمن بیان اینکه از این تعداد ۹۸۰ کودک فاقد حامی هستند، افزود: نیکوکاران استان سمنان می‌توانند در انجام این کار خیر سهیم شده و فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه کمک‌های مردمی از سوی حامیان به شماره کارت فرزندان مشمول به صورت مستقیم واریز می‌شود، ابراز داشت: هدف از این اقدام تأمین نیازهای معیشت، تحصیلی و درمان فرزندان مشمول است‌

ذوالفقاری در ادامه اضافه کرد: سرپرست خانوار کودکان بنا به دلایلی نظیر کهولت سن، بیماری و از کار افتادگی توان اداره نیازهای کودک را ندارد لذا حامیان در واقع به این نوع کودکان کمک خواهند کرد.

وی افزود: ثبت‌نام در سایت Ekram.emdad.ir و ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ را ازجمله راه‌های ثبت‌نام در طرح ایتام و محسنین هستند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا