استان ها

مراسم اکران فیلم «گوشتخوار» در قم برگزار شد

مراسم اکران فیلم «گوشتخوار» در قم برگزار شد



به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «گوشتخوار» به تهیه‌کنندگی سید حمیدرضا منتظری و کارگردانی مهشاد ولی با حضور جمعی از مسوولان، عوامل فیلم، هنرمندان و اصحاب رسانه در سینما ونوس قم برگزار شد.

رضا ابوذر رییس انجمن سینمای جوانان قم، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سعید ایلانلو رئیس گروه سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و فخرالدین یوسف‌پور مدیرعامل خانه مطبوعات استان قم از جمله مسئولان حاضر در این مراسم بودند.

سید حمیدرضا منتظری تهیه‌کننده فیلم «گوشتخوار» در سخنانی بر ضرورت حمایت از سینماگران و تربیت فیلمسازان جوان در قم تأکید کرد و گفت: سینمای بومی قم در صورت حمایت نهادهای فرهنگی و هنری چشم‌انداز مطلوبی خواهد داشت و انگیزه سینماگران جوان را برای تولید آثار بومی باید حفظ و تقویت کرد.

وی با بیان اینکه در ساخت این فیلم داستانی از ظرفیت سینماگران بومی استفاده شده است، گفت: این فیلم به صورت مشترک با انجمن سینمای جوانان قم تهیه و تولید شده و بخشی از عوامل این فیلم، هنرجویان و دانشجویان محصل در رشته سینما هستند که در آینده حرف زیادی برای گفتن خواهند داشت.

تهیه‌کننده فیلم «گوشتخوار» با اشاره به محل تصویربرداری این فیلم در روستای وشنوه، گفت: از ظرفیت روستاهای قم می‌توان برای فیلمسازی استفاده کرد و به سهم خود از اهالی روستای وشنوه که در روزهای ساخت این فیلم، بیشترین همراهی را داشتند، قدردانی می‌کنم.

همچنین رضا عموزاد بازیگر فیلم «گوشتخوار» که پیش‌تر سابقه بازی در فیلم‌های «جنگل پرتقال»، «علت مرگ: نامعلوم»، «تی تی» و سریال «همسایه» را در کارنامه دارد، در سخنان خود بر ضرورت حمایت از فیلم کوتاه و جریان مستقل فیلمسازی تأکید کرد.

وی به همکاری خود با عوامل حرفه‌ای و منظم فیلم «گوشتخوار» اشاره کرد و گفت: در پروژه‌های سینمایی زیادی حضور داشتم اما همکاری با فیلم «گوشتخوار» در قم، برای من تجربه لذت‌بخش و ماندگاری بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران افزود: یکی از ویژگی‌های جذاب این فیلم، تصویربرداری در روستای زیبای وشنوه بود، امیدوارم این فیلم در جشنواره‌های داخلی و خارجی دیده شود و بدرخشد.

مهشاد ولی کارگردان فیلم «گوشتخوار» نیز در سخنان کوتاهی با بیان اینکه این فیلم در فضای صمیمانه‌ای تولید شد و محصول تلاش همکاری همه اعضای گروه است، از سعید نجاتی مشاور کارگردان و کسانی که در ساخت این فیلم داستانی همراهی داشتند، قدردانی کرد.

همچنین در پایان این مراسم از یک عمر تلاش و فعالیت هنری محمد قمرزاده هنرمند پیشکسوت قم از سوی معاونت سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم تجلیل شد.

خاطرنشان می‌شود فیلم داستانی «گوشتخوار» با موضوع محوری خانواده و ارزش‌های اخلاقی و انسانی، یک قصه دراماتیک پیرامون ایمان و خرافات را دستمایه قرار می‌دهد و با نگاهی خلاقانه به روایت موضوع تردید و انسانیت می‌پردازد.

«رضا عموزاد»، «مریم دانشور» و «محمد قمرزاده» در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا