اجتماعی

هنجارشکنی علیه امنیت مردم خط قرمز پلیس است



به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید محمود میر فیضی عصر امروز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: ما در پلیس افتخار می‌کنیم که جان خود را در راه امنیت مردم تقدیم می‌کنیم و در هر نقطه و مکانی که قرار است امنیت کشور و اقتدار نظام مورد خدشه قرار بگیرد، پلس با تقدیم جان خود اجازه این کار را نمی‌دهد.

وی افزود: خانواده شهید محمد قنبری نشان دادند باعث افتخار ما هستند و ما به این خانواده مقتدر و صبور، درود می‌فرستیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان تاکید کرد: معاندان نظام و افرادی که قصد هنجار شکنی علیه ملت ایران و امنیت کشور را دارند بدانند که خط قرمز پلیس هنجار شکنی و سلب امنیت مردم است و هر کس قصد این کار را دارد با پتک آهنین پلیس مواجه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم وداع با پیکر شهید «محمد قنبری» عصر امروز دوشنبه با حضور مسئولان ارشد استانی و خانواده این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و برخی از بزرگان اقوام عرب و بختیاری در این مراسم حضور داشتند.

پیکر این شهید مدافع امنیت ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه در شهرستان ایذه تشییع می‌شود و سپس ساعت ۱۶ نیز در باغملک تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد مرحوم «کیان پیر فلک» نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه‌های تأمین امنیت عمومی یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی حمله و در این اقدام وحشیانه سروان «محمد قنبری» بر اثر برخورد تعمدی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این میان یک سرباز نیز در که در کنار شهید محمد قنبری حضور داشت نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا