استان ها

آثار هنری باید جامعه را به مسئله کودکان کار حساس کند



به گزارش خبرنگار مهر، محمود علیگو شامگاه دوشنبه در مراسم رونمایی از مستند منفی ۱۴ که در سینما بهمن برگزار شد اظهار کرد: هرکودکی در ایران و جهان حقوقی همچون آموزش خانواده و زندگی در صلح و مسالمت دارد.

وی بیان کرد: تولید آثار هنری همچون منفی ۱۴ نیش تر هایی به مسئولین است و نیاز است که این نیش‌ها بیشتر شده و مسئولین هم باید با جان و دل این نیش‌ها را نوش کنند.

مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک وزارت دادگستری با بیان اینکه نباید تولید اینگونه مجموعه‌ها به همین جا و به همین قطره خلاصه شود، تصریح کرد: باید شاهد سیل قطرات مستمر این نوع آثار پرثمر هنری در کشور باشیم.

وی اضافه کرد: جامعه هنری باید تا می‌تواند در حوزه کودکان به ویژه کودکاه در معرض خاطر و آسیب و مخاطره محتوای اثربخش تولید کند.

علیگو با بیان اینکه این تولیدات فضای عمومی جامعه را به مسئله کودکی در ایران حساس می‌کند، عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم حوزه قضائی در استان قزوین ایجاد مراکز شوق زندگی برای ارتباط مناسب و اسان کودکان با دستگاه قضا است.

وی ادامه داد: حوزه هنری قزوین به دنبال ساخت مجموعه‌های بعدی این گونه مستندها باشد و ما نیز در وزارت دادگستری از آثار هنری در حوزه کودکان استقبال می‌کنیم.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا