استان ها

دستگاه‌های نظارتی به موضوع تصفیه خانه شیرابه رشت ورود کنند

دستگاه‌های نظارتی به موضوع تصفیه خانه شیرابه رشت ورود کنند



به گزارش خبرنگار مهر از رشت، مسعود عباس نژاد امروز شنبه در نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه پذیرفتن مسئولیت در سازمان پسماند جگر شیر می‌خواست، اظهار کرد: مقصودی در شرایطی مدیریت این سازمان را پذیرفت که پسماند شهرداری رشت در وضعیت بسیار نامطلوبی قرار داشت.

وی با بیان اینکه از دستگاه‌های نظارتی تقاضای ورود به موضوع تصفیه خانه شیرابه را داریم، افزود: شورای ششم در موضوع تصفیه خانه شیرابه نقشی نداشت و این قرارداد در گذشته منعقد شده بود و حتی به صورت نمایشی نیز نسبت به افتتاح آن اقدام کرده بودند و حالا نیز باید پاسخگوی این وضعیت باشند.

این عضو شورای ششم رشت با بیان اینکه باید تعداد پاکبانان افزایش پیدا کند، گفت: حوزه روفت و روب نیازمند نیروی جدید است.

مافیای شدیدی در برخی بخش‌های شهرداری مشاهده می‌کنیم

«محسن سماکچی» عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه خدمت در شهرداری بسیار سخت است، اظهار کرد: در برخی از بخش‌ها مافیای شدیدی مشاهده می‌کنیم و این کار را سخت‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه سازمان پسماند شرکت‌های طرف قرارداد را سه ماه جریمه کرده است، افزود: این اقدام شبیه به یک جراحی بسیار سخت است و تاکنون بالغ بر ۲۰ پاکبان به بنده مراجعه کرده و اعلام می‌کنند، برخی از شرکت‌ها به بهانه‌هایی نسبت به کاهش حقوق و مزایای آنان اقدام کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی رشت با اشاره به کاهش اضافه کاری‌های پاکبانان و شرایط سخت کاری آنها بیان کرد: حتی اگر یک روز پاکبان ها فعالیت نکنند فضای شهر قابل تحمل نیست و انتظار داریم سازمان پسماند نسبت به عملکرد شرکت‌های طرف قرار داد و نحوه برخورد آنان با پاکبان ها نظارت بیشتر داشته باشد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا