استان ها

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ دما تغییری ندارد



لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز جمعه تا اواسط شنبه جو به نسبت پایداری در سطح استان حاکم است و طی این مدت رشد ابر و گاهی وزش باد را در بیشتر مناطق انتظار داریم.

وی ادامه داد: بتدریج از اواخر وقت شنبه شاهد ناپایداری برروی استان خواهیم بود و طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطقی از شرق و شمال استان وزش باد و گرد و خاک طی اوایل هفته محتمل است، گفت: به علت شرایط مناسب همرفتی در استان، رگبار و رعد و برق وقوع صاعقه و احتمال تگرگ در سایر مناطق دور از انتظار نیست.

به گفته امینی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد و بر همین اساس بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا