ورزشی

فدراسیون بولینگ و بیلیارد هنوز وارد پروسه انتخابات نشده است

فدراسیون بولینگ و بیلیارد هنوز وارد پروسه انتخابات نشده است



علی سلطان پور که یک ماه پیش به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیار منصوب شد در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت انتخاباتی این فدراسیون و اقدامات انجام شده برای آن توضیح داد.

وی گفت: در این مدت دو نشست با دفتر امور مشترک فدراسیون ها داشته ایم، مسایلی مطرح شده اما به نتیجه مشخصی منجر نشده است. به همین دلیل هنوز وارد پروسه انتخاباتی نشده ایم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد با تاکید بر اینکه پیگیر نشست ها با وزارت ورزش خواهد بود، خاطرنشان کرد: هفته آینده هم نشست دیگری با دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها خواهیم داشت. امیدوارم بعد از این نشست و به زودی در مورد انتخابات فدراسیون تعیین تکلیف شود.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد در مورد «نام نویسی از کاندیداها و اینکه این اقدام برای انتخابات مجدد انجام می شود یا نتیجه نام نویسی های قبلی ملاک عمل خواهد بود؟»، گفت: نام نویسی دوباره از متقاضیان ریاست یکی از گزینه ها برای انتخابات است اما در این زمینه هم تصمیم گیری قطعی نشده است. اینکه انتخابات را با کاندیداهای قبل برگزار کنیم یا مجدد نام نویسی صورت بگیرد اصلا مشخص نیست.

سلطان پور تاکید کرد: البته امور جاری فدراسیون در حال پیگیری است و هیچ یک از فعالیت ها متوقف نشده است کمااینکه دومین دوره رقابت های بولینگ جام باشگاه های کشور را برگزار کردیم و به زودی هم رقابت های کشوری اسنوکر را برگزار خواهیم کرد تا برترین های آن را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم ملی دعوت کنیم.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد که در زمان هاشم اسکندی دبیر فدراسیون بود با تاکید بر اینکه مجوز حضور تیم ملی اسنوکر در رقابت های قهرمانی آسیا از شورای برون مرزی گرفته شده، ابراز امیدواری کرد که بعد از یک و سال نیم پرونده انتخابات به سرانجام برسد تا فدراسیون از این بلاتکلیفی خارج شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره ریاست هاشم اسکندری که سه دوره متصدی فدراسیون بولینگ و بیلیارد بود ۳۰ مهر سال گذشته به پایان رسید. بعد از آن وی سرپرست فدراسیون شد تا ۸ آذر گذشته که وزیر ورزش برای علی سلطان پور حکم سرپرستی صادر کرد.

در این مدت سه بار برای تشکیل مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد اقدام شد اما هر بار به دلیلی مجمع به نتیجه نرسید.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا