استان ها

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/راننده حامل مواد دستگیر شد

انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/راننده حامل مواد دستگیر شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه نخستین روز سال نو با انجام سه مأموریت پلیسی در محورهای استان همراه بود، ابراز داشت: در این مأموریت‌ها خودرو متخلفان توقیف و چهار نفر دستگیر شدند.

وی ضمن بیان اینکه مأموران پاسگاه فولاد محله مهدی‌شهر متوجه دو خودرو سمند مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند، افزود: در بازرسی این خودروها بالغ بر سه هزار لیتر سوخت قاچاق داخل مشک پلاستیکی کشف و ضبط و ضمن توقیف سمندها سه نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر در جریان خودرو زانتیا حامل مواد مخدر قرار گرفت، ابراز داشت: این خودرو قصد انتقال مواد از طریق محورهای مواصلاتی سمنان به سمت تهران را داشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه از طریق کنترل محسوس و غیر محسوس جاده خودرو مذکور محدوده آهوان شناسایی و متوقف شد، تصریح کرد: از بازرسی این خودرو پنج کیلوگرم تریاک و از خود راننده نیز مقادیری مواد مخدر کشف و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی از توقیف راننده خودرو تندر ۹۰ با خلافی ۸۴ میلیون ریالی در حوزه آرادان خبر داد و اضافه کرد: این راننده متخلف اعمال قانون شد و قطعاً با کسانی که با جان مردم بازی کنند برخورد خواهد شد.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا