ورزشی

سرمربی جدید پرسپولیس قطعا خارجی خواهد بود

سرمربی جدید پرسپولیس قطعا خارجی خواهد بود



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، هیأت مدیره باشگاه امروز (شنبه ۱۶ دی) با حضور همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین وضعیت سرمربیگری تیم، تشکیل جلسه داد.

این نشست قرار بود فردا تشکیل شود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.

در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین وضعیت و نتیجه صحبت‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا ارائه کرد.

در نهایت هیأت مدیره بعد از بررسی جمیع شرایط با توجه به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی تاکید کرد ولی با توجه به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.

هیأت مدیره همچنین مصوب کرد با جدایی سرمربی کنونی تیم، جانشین وی از میان گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل قبول باشد انتخاب شود. به این ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.

هیأت مدیره اعلام کرد؛ ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به شایستگی‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع کنونی با توجه به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته شود و همچنین استفاده از مجموعه نظرات موافق و مخالف کارشناسان، حضور یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.

بر این اساس از سوی باشگاه نیز مورد تاکید است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های مطبوع ایشان، مذاکره‌ای درباره سرمربیگری سرخ‌پوشان ایران، صورت نگرفته است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا