اجتماعی

دستگیری سارق به عنف در دامغان/ متهم قصد کشتن صاحب‌خانه را داشت

دستگیری سارق به عنف در دامغان/ متهم قصد کشتن صاحب‌خانه را داشت



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی شکایت فردی مبنی بر ورود یک سارق به خانه در دامغان موضوع در دست بررسی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها نشان داد که صاحب‌خانه احتمالاً متهم را شناخته و برای جلوگیری از شناسایی اقدام به کشتن او کرده بود.

وی ضمن بیان اینکه این خانم ۲۵ ساله موفق به فرار و مراجعه به پلیس شده است، افزود: این خانم در اظهارات خود گفت که متهم قصد خفه کردن او را داشته است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با توجه به حساسیت موضوع اقدامات فنی برای دستگیری این سارق به کار گرفته شد، ابراز داشت: با تجهیزات به روز طی عملیات غافلگیرانه متهم شناسایی، دستگیر و به پلیس انتقال یافت.

میراحمدی در ادامه تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به اقدام برای کشتن خانم جوان اعتراف و انگیزه خود را احتمال شناسایی هویت توسط این خانم هنگام سرقت از منزل عنوان کرده است.

وی بابیان اینکه تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی از این متهم همچنان ادامه دارد، افزود: متهم به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شده است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا