اقتصادی

وزارت اطلاعات محکوم فراری را دستگیر کرد

وزارت اطلاعات محکوم فراری را دستگیر کرد



یک منبع آگاه در وزارت اطلاعات در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر گفت: علیرضا شهمیری یکی از محکومین پرونده‌های کلان مبارزه با مفاسد اقتصادی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) و همکاری مرزبانی جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز هنگام فرار از مرزهای غربی کشور دستگیر شد.

این مقام آگاه با اشاره به اینکه وی به‌صورت قاچاق و با استفاده از اسناد شناسایی جعلی سعی در خروج از مرزهای کشور داشت، گفت: لازم به ذکر است که نامبرده ماه گذشته از زندان متواری شده و در پی آن رسانه‌های معاند با انتشار اخبار کذب، سعی در متهم نمودن نظام جمهوری اسلامی به همکاری با این مفسد اقتصادی داشتند.

این منبع آگاه با بیان اینکه این فرد محکوم به مجازات جرایم گوناگونی مانند رشاء، پول‌شویی و اخلال در نظام اقتصادی بود، ادامه داد: تخلفات وی بیش از ۲ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان بوده و در دادگاه به میزان ۲۰ سال حبس محکوم شده است.

به گزارش مهر، این مفسد اقتصادی در حال تحمل حبس در زندان بوده که متأسفانه در تاریخ ۶ شهریور ۱۴۰۲ به بهانه کسالت برای درمان به بیرون از زندان اعزام و با سوءاستفاده از این فرصت اقدام به فرار کرده است.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا